برگزیده ها

مازندمجلس: منابع صهیونیست به ناکامی همه تحرکات تل آویو در طول جنگ ۳۳ روزه برای ترور دبیر کل حزب الله لبنان اذعان کردند.

مازندمجلس:
به گزارش نامه نیوز به نقل از رای الیوم، منابع امنیتی در تل آویو از تحرکات صهیونیستها از زمان جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ برای جمع آوری اطلاعات از سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با هدف ترور وی و ناکامی همه این تحرکات پرده برداشتند و اینکه سرویس های جاسوسی اسرائیل موفق به یافتن مکانی که دبیر کل حزب الله در آن به سر می برد، نشده اند و در این راه ناکام مانده اند.
این منابع اعلام کردند که مسئولان امنیتی وقت رژیم صهیونیستی ترور نصرالله را دستاوردی بزرگ برای این رژیم می دانستند و عمیر پرتز مسئول امنیتی صهیونیست پس از شکست سرویس جاسوسی اسرائیل دستور اتاق عملیات ویژه که همچنان فعال است و از پرسنل و افسران شعبه جاسوسی موساد و شاباک است را داد و این اتاق عملیات ویژه به جمع آوری اطلاعات از نصرالله می پردازند و هدفشان تا به امروز یافتن سرنخی است که جنگنده های صهیونیست را به مکان سوق دهد تا بمب های بتون شکن فرو بریزند بمب هایی که اسرائیل از آمریکا دریافت کرده است زیرا فرضیه اسرائیل این است که نصرالله در مکانی زیر زمین و احتمالا چند طبقه زیر زمین است. منابع صهیونیست به تحرکات این اتاق عملیات برای جمع آوری اطلاعات از نصرالله در روی زمین و زیر زمین اشاره کردند.
منابع صهیونیست به انداختن بمب های بتون شکن در ضاحیه بیروت در زمان جنگ ۳۳ روزه اشاره کردند به این امید که یکی از بمب ها مکان نصرالله را هدف قرار دهد اشاره کردند و اینکه این هم ناکام مانده است زیرا این بمب ها نه تنها گزندی به نصرالله وارد نکرد بلکه به کشتار کامل در ضاحیه جنوبی بیروت منجر شد.
این منابع اعلام کردند که به دنبال این شکست در یافتن مکان حضور دبیر کل حزب الله لبنان، مسئولان نظامی صهیونیست اصلاحاتی در جمع آوری اطلاعات ایجاد کردند و برای این منظور  در شعبه جاسوسی نظامی، واحد خاصی مامور رصد نصرالله در سراسر سال و ارائه گزارش در این باره شد.
منابع صهیونیست از خرید بمب های بتون شکن پیشرفته تر با هدف حمله به مکانی که نصرالله در آن قرار دارد حتی اگر چند طبقه زیر زمین هم باشد به زعم خودشان خبر دادند و اینکه به ادعای این منابع صهیونیست این بمب ها آسیبی به اطراف وارد نمی کند و غیرنظامیان را نمی کشد و مناسب تاسیسات هسته ای ایران در زیر زمین نیز هست.
نصرالله صهیونیست منابع اطلاعات جاسوسی اسرائیل تحرکات مکانی امنیتی اشاره عملیات یافتن ناکام اینکه نظامی بیروت ضاحیه مانده لبنان سرویس گزارش اعلام مسئولان