برگزیده ها

مازندمجلس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در نشست ایپک گفت که ایران در حال ایجاد یک امپراطوری متخاصم است.

مازندمجلس: "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در نشست سالانه ایپک گفت: آن چیزی که امروز ایران در حال انجام آن است ایجاد یک امپراطوری متخاصم است.
وی افزود: اکثر کشورهای منطقه می‌دانند که اسرائیل دشمن آنها نیست.
همچنین نتانیاهو در ادامه سخنرانی خود در نشست لابی صهیونیستی درآمریکا (ایپک) از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به علت تصمیم وی در انتقال سفارت آمریکا به قدس تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: ایران پشت بسیاری از نیروهای شری است که در دنیا وجود دارند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: کشورهایی که با اسرائیل ارتباط ندارند منزوی خواهند شد. هر کسی که ما را تحریم کند ما نیز آنها را تحریم خواهیم کرد.
بنیامین نتانیاهو در ادامه سخنرانی خود در نشست لابی صهیونیستی ایپک در آمریکا مدعی شد: من پیشتر هشدار دادم اگر تحریم های ایران برداشته شود رژیم ایران معتدل تر نمی شود بلکه خطرناک تر می شود. ایران می خواهد امپراطوری خود را در مدیترانه بسازد. ایران بدنبال آن است که پایگاههای دایم نظامی در سوریه ایجاد کند تا بتواند از فاصله نزدیکتر به اسراییل حمله کند. ما باید جلوی ایران را بگیریم و ما جلوی ایران را خواهیم گرفت همانطور که ترامپ گفت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به رئیس جمهور دونالد ترامپ برای سیاستش در برابر ایران درود می فرستم. دونالد ترامپ تاکید کرد اگر نواقص توافقنامه هسته ای برطرف نشود، از این توافقنامه خارج خواهد شد و تحریم ها بر ایران را از سر خواهد گرفت. اسرائیل از این اقدام حمایت خواهد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما از همه ایرانیایی که بدنبال آزادی هستند حمایت می کنیم و دوستی مردم اسراییل و مردم کشور فارس دوباره ایجاد خواهد شد. 
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اسرائیل یک دهم درصد دنیا است اما 20 درصد سرمایه گذاری خصوصی در فضای مجازی را به خود اختصاص داده است.
صهیونیستی اسرائیل نتانیاهو ایجاد ترامپ تحریم امپراطوری آمریکا سخنرانی دونالد بدنبال اسراییل حمایت توافقنامه خواهیم ادامه متخاصم بنیامین افزود جمهور