برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان چند سال است که به وسیله فضای مجازی با هدف ناامید سازی، بی اعتمادی در ارتش، مطالبی را انتشار می‌دهند و این موضوع را به شدت پیگیر هستند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهمین همایش فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش گفت: ما فرماندهان باید به گونه‌ای عمل کنیم که فرمانده معظم کل قوا از عملکرد ما رضایت خاطر داشته باشند و همچنین برای زیر مجموعه های خود الگوی مطلوبی باشیم.
وی افزود: رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دوران افتخار آفرین دفاع مقدس امکانات بسیار کمی را از نظر تجهیزات و تسلیحات نظامی در اختیار داشتند اما با درایت فرماندهان و جان فشانی جوانان برومند مومن و انقلابی تا پای جان در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و در نهایت با تقدیم هزاران شهید و جانباز به پیروزی رسیدند.
بیشتر بخوانید:جدیدترین موشک ضدزره ایرانی با نام «آذرخش» رونمایی شد
فرمانده کل ارتش تصریح کرد: اگر در حال حاضر با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم حاصل تجربه دوران دفاع مقدس، روحیه جهادی و پیشرفت های نظامی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، فضای مجازی را یکی از سلاح‌های جنگ نرم عنوان کرد و ادامه داد: ما معتقد به عدم استفاده از علم و فناوری نیستیم اما باید هوشیار باشیم، دشمنان چند سال است که به وسیله فضای مجازی با هدف ناامید سازی، بی اعتمادی در ارتش، مطالبی را  انتشار می‌دهند و این موضوع را به شدت پیگیر هستند، باید حواسمان را جمع کنیم و با برنامه ریزی های مطلوب این حربه را نیز مانند دیگر سلاح ها خنثی کنیم.
فرمانده کل ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های مختلف از جمله نیروی انسانی مومن و ولایت مدار برخوردار است و وظیفه فرماندهان این است که در جهت شکوفا سازی ظرفیت ها گام بردارند. 
موسوی در ادامه به موضوع رسیدگی معیشت کارکنان ارتش پرداخت و گفت: در این حوزه کارهای بسیار خوبی در دستور کار قرار گرفت که بعضی اجرایی شده و بعضی نیز به مرور زمان اجرایی خواهد شد.
وی خطاب به فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی گفت: در رسیدگی به مشکلات کارکنان تلاش کنید تا دغدغه شما نسبت به خود و خانواده را لمس کنند و مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف سازید و برای جلوگیری از ناامیدی و مقابله با کاستی ها تلاش کنید چرا که این موضوع موجب برانگیختن نشاط و روحیه در زیر مجموعه می شود.
فرمانده کل ارتش در پایان تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در مسیر خوبی حرکت می کند و مورد تایید فرماندهی معظم کل قوا است و ان‌شاالله روز به روز درخشانتر از گذشته می‌شود، ایشان نیروی زمینی را در ارتش محور می دانند، یعنی هرچه نیروی زمینی با صلابت باشد ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرتمند تر خواهد بود.
نیروی فرماندهان زمینی جمهوری اسلامی فرمانده کار دشمنان موضوع بسیار ادامه ظرفیت مجازی اجرایی مشکلات دیگری کارکنان رسیدگی دوران یگان‌های اعتمادی موسوی مجموعه باشیم مقابل نظامی سرلشکر روحیه