برگزیده ها

مازندمجلس: آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در یک کنفرانس خبری در محل ساختمان حزب دموکرات مسیحی در برلین گفت از تصمیم اعضای حزب سوسیال دموکرات، استقبال می‌کند.

مازندمجلس:  آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان گفت: امیدوارم در دولت جدید به عنوان صدراعظم آلمان انتخاب شوم.
به گزارش نامه نیوز صدراعظم آلمان در یک کنفرانس خبری در محل ساختمان حزب دموکرات مسیحی در برلین در واکنش به رای مثبت دو سوم اعضای حزب سوسیال دموکرات در تشکیل «ائتلاف بزرگ» با احزاب متحد مسیحی اظهار داشت: من از نتیجه تصمیم اعضای حزب سوسیال دموکرات، استقبال و فکر می‌کنم پایه و اساس بسیار خوبی برای تشکیل یک دولت اشتراکی میان ما بوجود آمده است.
ما دقیقا روزانه شاهد این مطالبه اروپا هستیم که آن‌ها خواهان یک آلمان قدرتمندند که به طور مشترک به همراه فرانسه و دیگر کشور‌ها بتوانیم مسائل مربوط به سیاست بین المللی را، به طور مثال در زمینه مسائل جاری امروزمان یعنی ایجاد فرصت‌های کاری بسیار، روشنگری در حوزه رقابت با چین و مساله جنگ و صلح،( به عنوان مثال درباره اوضاع سوریه)، حل و فصل کنیم.
تقریبا شش ماه است که از انتخابات پارلمان سراسری فدرال آلمان (بوندس تاگ) می‌گذرد و اکنون آن درخواست و مطالبه‌ای را که داشتیم، بالاخره اتفاق افتاد و آنچه را که ما پذیرفته بودیم، محقق شد. اکنون ما برای هر وزیر آتی دولتمان، واقعا وظایف بزرگی در نظر گرفته ایم. آن‌ها طرح‌های بسیار زیادی دارند که باید آن‌ها را به انجام رسانند که یکی از آن‌ها ایجاد فرصت‌های شغلی برای آینده است. ما باید ایجاد رفاه کرده و کاری کنیم که مناسبات و شرایط زندگی در آلمان به طور کامل از برابری یکسانی برخوردار باشد.
این نکته مهمی است که ما به سرعت، دولت جدید آلمان را تشکیل دهیم و کار را شروع کنیم. من به عنوان صدراعظم احتمالی این دولت، امیدوارم که انتخاب شوم و من می‌توانم و می‌خواهم که با تمام توانی که دارم در این دولت برای ملت آلمان کار کنم.
آلمان صدراعظم آن‌ها عنوان امیدوارم تشکیل دموکرات بسیار ایجاد اکنون فرصت‌های سوسیال مسیحی اعضای مسائل