برگزیده ها

مازندمجلس: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما متوجه شدیم که برای بقا نیازمند قدرتی درون زا هستیم؛ ما نباید مصرف کننده علم و محصولات دیگران باشیم.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در اولین جشنواره تحقیقاتی فجر رشد انقلاب اسلامی اظهار داشت: کار شما پژوهشگران تبدیل افق های بلند به مسیرهای طی شده است، شما مسیر یک جهاد بزرگ را راه گشایی کردید و داستان شما و دشمنان ما، داستان امید و نامیدی است. حرکت شما امید بخش است و هر نقطه ای که خلق می کنید، دشمن را ناامیدتر می کنید و کار آن ها را دشوار می کنید. 

سلامی تصریح کرد: داستان حرکت شما و نشانه گیری قله های بزرگ، داستان برداشتن نقطه اتکای ما از بیگانگان است و این قدرت ما است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: کسانی که صاحبان قدرت و زر و زور هستند، قدرت را دو دسته کرده اند؛ آنان که صاحبان علم فناوری هستند و دیگران که مصرف کننده محصولات تولید شده آنان هستند؛ یعنی از هر جهت جهانی قطب بندی شده را به وجود آورده اند.

وی گفت: اگر کسی این قاعده را رعایت نکند، همه آن ها علیه آن کشور بسیج می شوند و این مصداق چهل سال اخیر جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما متوجه شدیم که برای بقا نیازمند قدرتی درون زا هستیم؛ ما نباید مصرف کننده علم و محصولات دیگران باشیم این شایسته ما نیست.

ادامه دارد...

داستان فرمانده جانشین کننده سلامی اسلامی صاحبان دیگران محصولات قدرتی انقلاب سردار باشیم نیازمند نباید