برگزیده ها
دومین سئوال از رئیس جمهور در رابطه با مؤسسات مالی با ۱۰۴ امضاء تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد

مازندمجلس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دومین سئوال از رئیس جمهور در رابطه با مؤسسات مالی با ۱۰۴ امضاء به هیأت رئیسه تقدیم و با دستور رئیس مجلس برای بررسی به کمیسیون تخصصی ارسال شد.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، گفت: دومین سئوال از رئیس جمهور در ارتباط با مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری با 104 امضاء به هیأت رئیسه مجلس تقدیم و با دستور رئیس مجلس برای بررسی به کمیسیون اقتصادی ارسال شد.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی باید ظرف مدت یک هفته جلسه برای بررسی این موضوع را با حضور نمایندگان دولت و نمایندگان سئوال کننده برگزار کند و چنانچه سئوال کنندگان از پاسخ دولت قانع نشوند چنانچه پس از گذشت یک هفته امضاهای طرح از حد نصاب که 73 امضا است کمتر نشود رئیس جمهور باید ظرف مدت یک ماه برای پاسخگویی در خصوص سئوال در صحن مجلس حاضر شود.

نماینده مردم قم در مجلس اظهارداشت: دوشنبه هفته جاری نیز نشست نمایندگان سوال کننده و نمایندگان دولت در مورد طرح سئوال از رئیس جمهور در قالب 5 محور اشتغال، رکود، بازار ارز، قاچاق و باقی ماندن تحریم‌ها برگزار شد که نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های نمایندگان دولت قانع نشدند و چنانچه تا روز دوشنبه هفته آینده امضاها از حد نصاب کمتر نشود رئیس جمهور باید برای پاسخگویی در مجلس حاضر شود.

نمایندگان سئوال جمهور دولت چنانچه کننده برگزار دوشنبه اقتصاد اقتصادی پاسخگویی بررسی مؤسسات دومین گفت‌وگو امضاء تقدیم ذوالنوری نماینده رئیسه کمیسیون