برگزیده ها
زنان کشور نشاط چندانی ندارند/ ایجاد جامعه‌ای شاد حول محور زنان اتفاق می‌افتد

مازندمجلس:عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پررنگ زنان در جامعه الزامی است، گفت: رفتار مناسب و سالم با زنان از معیارهای داشتن یک اجتماع درخور و رو به رشد است.

مازندمجلس:فاطمه سعیدی با تبریک روز زن و مادر و گرامیداشت این هفته، گفت: درصورتی که کشور خواهان داشتن جامعه‌ای روبه‌ رشد، سالم و به دور از آسیب‌های اجتماعی است باید به موضوعات زنان و تربیت مادران با نشاط و فرهیخته به صورت ویژه توجه کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نامگذاری پنجمین روز این هفته به نام زن، نشاط، معنویت ، تعالی خانواده و جامعه نشاندهنده محوریت زن در جامعه است؛ پایداری و سلامت خانواده در گرو حضور زنان باانگیزه و بانشاط است.

وی بیان کرد: افراد هر جامعه‌ای تربیت شده مادران و زنان آن اجتماع هستند و در صورتی که این تربیت به درستی صورت نگیرد نمی‌توان به جامعه‌ای سالم و متعالی دست یافت؛ ایجاد جامعه‌ای شاد و رو به رشد حول محوری به نام زن اتفاق می‌افتد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور زنان در جامعه می‌تواند بسیار اثرگذار و مفید باشد، ادامه داد: حضور زنان در سازمان‌ها و نهادها از یک سو در ایجاد فضای سالم بسیار موثر است و از سوی دیگر می‌تواند رفتار مردان را تا حدود زیادی تلطیف می‌کند.

سعیدی با بیان اینکه امیدوارم حضور زنان در جامعه هر روز پررنگ‌تر از قبل شود، تاکید کرد: این هفته باید فرصت مناسبی برای سیاستگذاران و برنامه‌ریزان کشور باشد تا از توانمندی زنان در عرصه‌های مدیریت و فعالیت‌های اجتماعی استفاده کنند.

وی ادامه داد: مردم باید رفتار پیامبر(ص) با حضرت زهرا (ع) را الگوی خود قرار دهند چراکه ایشان برای دخترشان احترام بسیاری قائل بودند؛ رفتار مناسب و سالم با زنان از معیارهای داشتن یک اجتماع درخور و رو به رشد است.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: متاسفانه امروزه زنان کشور نشاط چندانی ندارند در صورتی که داشتن جامعه شاداب و باتحرک نیازمند وجود زنان سالم و شاد است.

زن زنان نشاط جامعه فراکسیون فاطمه سعیدی