برگزیده ها

مازندمجلس: اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۱۶ اسفند) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

مازندمجلس: رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه همه ما بندگان خداییم و همه باید احساس مسئولیت کنیم، اظهار داشت: باید باور کنیم، ضربه به دولت، ضربه به نظام است. اگر کسی فکر می‌کند، تضعیف دولت موجب تقویت نظام می‌شود در اشتباه است. بخش بزرگ مسئولیت و بار سنگین نظام بر عهده دولت بوده و صدها هزار کارگزار در سراسر کشور به عنوان دولت، خادم مردم هستند و تلاش می‌کنند.
همچنین مشروح گفت‌وگوهای بطحایی وزیر آموزش و پرورش، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معصومه ابتکار  معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

تعطیلی زودهنگام مدارس ممنوع
بطحایی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که مدارس حتی یک روز قبل از تعطیلات نوروز هم نباید تعطیل شوند. وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان تا آخرین روز سال جاری باید تحصیلشان را ادامه دهند، افزود: به همکارانم در مدارس تاکید موکد، موکد، موکد دارم که به هیچ عنوان  امسال حتی یک روز زودتر از ایام تعطیلی نباید تعطیل کنند.


اینترنت گران نمی شود
آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در سال جاری رشد کسب و کارهای حوزه فاوا قابل توجه بوده است، اظهار کرد: مهمترین پروژه اقتصادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کریدور فاوا است که این پروژه در حال اجرا است. وی با بیان اینکه پیوست فناوری در عرصه تولیدات داخلی نیز ابلاغ شده و در حال پیگیری است، گفت: اینترنت در سال آینده  اینترنت در سال آینده گران نخواهد شد و همیشه در دنیا اینگونه است که قیمت‌های پهنای باند در حال ارزان شدن است.


سهم ارزش کارخانگی زنان در تولید ناخالص ملی
معصومه ابتکار  معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هفت معاون وزیر و ۴۶ مدیرکل خانم در دولت انتخاب شده‌اند، گفت:روند به کارگیری زنان در دولت هم قابل تقدیر است و هم جای نقد دارد. وی افزود: معاونت زنان درباره ارزش گذاری کار خانگی زنان پژوهشی انجام داده که طبق آن تا 30 درصد ارزش تولید ناخالص ملی ما حاصل کار خانگی زنان است که هیچ جا به حساب نمی آید.
همچنین هیأت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین  روحانی رئیس‌جمهور، با امهال بدهی تسهیلاتی کشاورزان خسارت دیده از زلزله سال ۱۳۹۱ منطقه ارسباران (شهرستان‌های ورزقان، اهر و هریس) در استان آذربایجان شرقی به مدت سه سال موافقت کرد.

زنان اینکه فناوری اطلاعات معاون مدارس ریاست اشاره ارتباطات تاکید اینترنت نباید خانگی تعطیل تولید افزود پروژه ناخالص خانواده همچنین اظهار مسئولیت آموزش پرورش جمهوری ابتکار  جهرمی تعطیلی