برگزیده ها

مازندمجلس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به موافقت مشاور سابقش برای شهادت دادن علیه وی، پلیس این رژیم را به اعمال فشار بر شاهدان برای شهادت دادن متهم کرد.

مازندمجلس:
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: استفاده از شاهدان دروغین برای شهادت دادن با هدف بدنام کردن من حتی به قیمت انتشار دروغ صورت می‌گیرد.
اخیرا اعلام شده که نیر هفتز، سخنگوی سابق نتنیاهو که تا سال ۲۰۱۷ در خدمت او بوده، در مقابل همکاری با پلیس محاکمه و زندانی نمی‌شود و مشمول جریمه‌ مالی نخواهد شد. وی سومین شاهد در پرونده‌های فساد علیه نتنیاهو است.
طبق این گزارش پیشتر "آری هارو" مدیر سابق دفتر نخست وزیر و شلومو فیلبر مدیرکل پیشین وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی دو توافقنامه مشابه با پلیس امضا کردند و شهادت‌های مفصلی را علیه نتنیاهو در سه پرونده فساد مطرح کردند در مقابل این همکاری پلیس از جرایم آنها چشم‌پوشی کرده است.
نتنیاهو گفت: اگر جرمی اتفاق افتاده و مسئله این‌چنین باشد که پلیس می‌گوید، نیازی به چنین شاهدهایی نیست و اگر غیر از این باشد، حتی هزار شاهد هم کمک نخواهند کرد که من را متهم کنند. آنها کار خود را انجام خواهند داد و من تلاش تاریخی‌ام را در خدمت به اسرائیل ادامه خواهم داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستکم هشت بار در شش پرونده بازجویی شده است و پلیس رسما از دادستانی خواسته است علیه او اعلام جرم کند. دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی درحال بررسی مستندات پلیس است و هنوز هیچ اتهام رسمی علیه وی در هیچ یک از پرونده‌ها مطرح نشده است.
نتنیاهو صهیونیستی مقابل همکاری پرونده خواهند اعلام بدنام گزارش نتانیاهو شهادت