برگزیده ها
نکا تنها فرمانداری استان مازندران در لیست فرمانداری‌های برتر کشور

اختصاصی مازندمجلس: رئیس مرکز مدیریت و بازرسی وزارت کشور در همایش استانداران، مديران‌کل سیاسی و فرمانداران سراسر کشور با مرور شاخص‌های ارزیابی فرمانداران و اشاره به 14 فرمانداری برتر در ارزیابی‌ها گفت: فرمانداران تار و پود تشکیلات دولت در اجرای مأموریت‌های ملی ومنطقه‌ای هستند و با ظرفیت‌هایی که دارند می‌توانند مدیران عملیاتی و کارآمد اقتصاد مقاومتی و اشتغال باشند.

اختصاصی مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مازندمجلس و به نقل از سایت وزارت کشور، فرمانداری نکا از استان مازندران با کسب 948امتیاز در لیست فرمانداری‌های برتر کشور قرار دارد. طالبی رئیس جدید مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور در همایش مديران کل سیاسی استانداری‌ها و فرمانداران سراسر کشور با اشاره به اینکه فرمانداران و جایگاه بسیار مهمی دارند بیان کرد: براساس شاخص‌های ارزیابی‌ها در سال 95، دو استانداری و 14 فرمانداری بالاترین امتیازات را کسب کرده اند.

طالبی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های حقوق شهروندی گفت: فرمانداران، تجارب موفقی را که در تحقق حقوق شهروندی کسب کرده اند، به مرکز ارائه کنند تا با تجمیع و تدوین این تجارب، مستند‌سازی مؤثری در این زمینه فراهم شود.

وی افزود: در آموزهای دینی ما سه مرجع اصلی بر کارگزاران اسلامی نظارت دارند؛ خداوند رحمان و رحیم، امام و مردم.

گفتنی است در ادامه سخنرانی طالبی، روند مدیریت عملکرد و نظام بازرسی در سطح وزارت کشور و بخش های مختلف صف تشریح شد.

یادآوری می‌شود عملکرد جعفر احمدی فرماندار شهرستان نکا بازخورد‌های مثبتی در میان فعالان سیاسی این شهرستان داشته است. این موفقیت برای فرماندار نکا می‌تواند شروع فصل جدیدی از فعالیت‌های سیاسی وی باشد.

وزارت کشور فرمانداران ادارات کل استانداران مازندمجلس