برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه کمیته چهار جانبه اتحادیه عرب گفت: آنچه در این بیانیه در مورد ایران گفته شده کاملا بی ارزش و فاقد وجاهت و دور از منطق است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام قاسمی در واکنش به بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب (عربستان، امارات، بحرین و مصر) و شبهه افکنی بی پایه و اساس و دخالت بی جا در خصوص پایبندی ایران به تعهدات خود در برجام، گفت: آنچه در این بیانیه در مورد ایران گفته شده، کاملا بی ارزش و فاقد هر گونه وجاهت و دور از منطق است و آنان اصولا هیچ صلاحیتی برای سخن گفتن در چنین موضوعاتی ندارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران براساس گزارش های متعدد و مکرر آژانس بین المللی انرژی اتمی تا کنون به‌صورت کامل به تعهدات خود عمل کرده و تا زمانی که لازم بداند و منافع ایران تامین شود، به پایبندی خود ادامه خواهد داد.

قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران نقشی سازنده در جهت ثبات و امنیت منطقه ایفا می کند و لازم است کشورهایی که مسئولیت اصلی تجاوز و ویرانی و ایجاد فاجعه انسانی در یمن و توسعه تروریسم و افراط گرایی در منطقه برعهده آنهاست، از فرافکنی، ایفای نقش مخرب و بحران آفرینی بیشتر در منطقه و رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی، دست بردارند و در عین حال بدانند ایران هراسی سیاستی شکست خورده است.

منطقه قاسمی پایبندی تعهدات اسلامی بیانیه جمهوری گزارش کمیته چهارجانبه صلاحیتی برجام بهرام