برگزیده ها

مازندمجلس: عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه طراحی دشمن هم برای مقابله با انقلاب پیشرفت کرده است گفت: امروز دشمن برای هر سه رکن اصلی انقلاب برنامه ریزی کرده است.

مازندمجلس: غلامعلی حداد عادل در نشست بصیرت افزایی و گسترش معرفت انقلابی در دومین همایش فعالان فرهنگی همدان با بیان اینکه دشمنان انقلاب در بدو پیروزی انقلاب غافلگیر شدند افزود: دشمنان هیچ وقت در محاسبات خود پیش بینی نکرده بودند که در ایران چیزی به نام انقلاب اسلامی ایران رخ دهد.
به گزارش نامه نیوز حداد عادل بیان کرد: در بررسی مدارک و اسناد ساواک می‌فهمیدم حساسیت‌ها کمتر از توده‌های مردم بود و از علما و روحانیون کمتر احساس خطر می‌کردند و آنها فکر می‌کردند امام در تبعید در عراق است و گروه‌های داخلی از نفس افتاده‌اند و در داخل یکدیگر را می‌کشند.
اهم اظهارات عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛
* موج انقلاب که بلند شد دشمنان نتوانستند به سرعتی که انقلاب پیش می‌رفت فکر کنند، تصمیم بگیرند و طراحی کنند لذا همیشه از انقلاب عقب بودند. اول انقلاب تحلیل‌هایی که دشمنان داشتند تحلیل‌های سطحی بود و اصولا در محافل علمی غرب از شیعه آگاهی دقیقی نداشتند و متخصص در حوزه تشیع نداشتند و مفاهیمی مثل ولایت فقیه عاشورا و مهدویت برایشان مبهم بود.
*اما امروز دشمن بعد از چهل سال ما را شناخته و مطالعه و بررسی کرده است و همان طور که انقلاب در این 40 سال سامان گرفته طراحی دشمن هم برای مقابله با انقلاب پیشرفت کرده و نقشه و برنامه‌های آنها اکنون خیلی پیچیده تر و حساب شده تر از اول انقلاب است چرا که در این زمینه به خوبی بررسی کرده اند.
*دشمن امروز در وهله اول به دنبال سست کردن ایمان مردم است که مظاهر این‌گونه اقدامات دشمن را به خصوص در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم. امروز فضای مجازی یک دنیای دیگری ایجاد کرده است، در مقایسه این دوران با اوایل انقلاب متوجه می‌شویم که دنیای امروز که با فناوری اطلاعات شکل گرفته دنیای دیگری است.
*ماهواره‌ها امروز تیشه بر ریشه ایمان مردم زده‌اند،  امروز هدف دشمن از شبه افکنی و فساد اخلاقی از طریق ماهواره به گناه کشاندن مردم و به‌ویژه نسل جوان ایران است و مشغول کردن نسل جوان از دیگر اهداف ترویج ماهواره‌ها است.
*دشمن برنامه‌هایی وسیعی طراحی کرده است، دشمنان ما امروز متوجه شده‌اند که آنچه که مردم را برای جهاد و شهادت به صحنه آورد اعتقاد به خدا و آنچه مردم را به پیروی از رهبری واداشت اعتقادات به ولایت بود.امروز هدف اصلی دشمن اقتصاد و راهبرد پایدار دشمنان فشار اقتصادی است.دشمنان معتقد هستند که در سطوح مختلف فلج‌کننده‌ترین تحریم تاریخ را به مردم ایران تحمیل کرده‌اند.
* دشمن با تحمیل تحریم‌ها به دنبال نتایجی است، وقتی کشور در تحریم باشد نظام و حکومت ضعیف می‌شود و نارضایتی مردم، ازدیاد بیکاری، عدم سرمایه‌گذاری و از دیگر نتایج و عواقب تحریم‌ها و به دنبال این موارد آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه‌نشینی و انواع فسادهای اجتماعی در جامعه پدیدار می‌شود.
*فساد اقتصادی از دیگر نتایج فشار و تحریم‌های اقتصادی است، وقتی دشمنان مجاری طبیعی کارهای اقتصادی را ببندند به طور طبیعی احتمال پدید آمدن فساد افزایش پیدا می‌کند که در این راستا می‌توان بابک زنجانی را مثال زد ضمن اینکه قصدم تبرئه کردن هیچ مفسدی عین ایشان را ندارم اما اگر ناچار نبودیم که در انتقال ارز از راه‌های غیرمتعارف استفاده کنیم احتمال وقوع چنین اتفاقی کمتر بود.
*با اقدامات دشمنان و تحریم‌های اقتصادی فساد، آسیب‌های اجتماعی و ضعف اقتصادی به‌پای حکومت نوشته می‌شود، قصد دشمنان ادامه تحریم‌ها است و این موضوع را می‌توان از برجام متوجه شد.
*در بحث برجام عده‌ای معتقد بودند که با برجام خورشید از مشرق و مغرب طلوع می‌کند و نتایج آن را دیدند،  مقام معظم رهبری فرمودند که ما در بدبینی نسبت به برجام حق داشتیم و آن‌هایی که خوش‌حال از اجرای آن بودند باید خود را اصلاح کنند.
*برنامه دشمن بر کم کردن فشار اقتصادی نیست، دشمنان بعد از ایجاد هر نارضایتی در کنار تحریم‌ها یک پیوست تبلیغاتی و فرهنگی رسانه‌ای دارند و مشکلاتی نظیر فشار اقتصادی، فقر، طلاق، فروپاشی بنیان خانواده‌ها و غیره را به پای انقلاب گذاشته و از نتایج انقلاب تلقی می‌کنند تا مردم را در اثر شدت گرفتاری خسته کنند.
* دشمنان منتظر روزی هستند که با فشار اقتصادی مردمی را که در 22 بهمن پشت سر انقلاب حرکت می‌کردند در مقابل انقلاب قرار دهند، دشمنان سعی دارند تمامی این مشکلات را به‌پای ناکارآمدی نظام بگذارند و انگشت اتهام را به سوی رهبری بگیرند.
*دشمنان از طریق مختلف به دنبال گرفتن انگشت اتهام مردم به سوی مقام معظم رهبری هستند، از نظیر این موارد می‌توان به اعلام BBC اشاره کرد که رهبر ایران را ثروتمندترین فرد در کشور دانست چرا که به دنبال ایجاد بدبینی بین مردم هستند.
*بعد از فتنه 88 یک هجمه حساب شده‌ای به سمت‌وسوی مقام معظم رهبری ایجاد شد، هدف اصلی دشمنان تهمت زدن به نزدیکان و خدمتگزاران مقام معظم رهبری و بدبین کردن مردم نسبت به آن‌ها است.
* این‌گونه برنامه‌ها برای تضعیف رابطه مردم و مقام معظم رهبری است و مردم نباید این‌گونه برنامه‌ها را ساده بگیرند، این یک تئوری است که دشمنان بر اساس آگاهی و شناخت نسبت به مردم ایران و اعتقادات آن‌ها نقشه براندازی نظام را طراحی کرده‌اند که بایستی از نقشه‌های دشمنان آگاه باشیم و متناسب با آگاهی دفاع و حمله درستی را مدنظر داشته باشیم.
*یکی از اختلاف‌نظرهای ما با برخی از مسئولان این است که معتقدیم آنها به وظیفه خودشان نسبت به اتفاقی که دارد در فضای مجازی می‌افتد عمل نمی‌کنند که این مورد نیز بایستی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد به‌ویژه در ارتباط با نسل جوان.
*الآن برنامه دشمن در راستای سیاه نمایی، چشم‌پوشی از اتفاقات خوب و نشان دادن و برجسته کردن کوچک‌ترین و جزئی‌ترین اتفاقات است، ایجاد ناامیدی و یأس در بین مردم ایران در دستور کار دشمنان است. امروز عده‌ای پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی به دنبال تطهیر حکومت پهلوی هستند، در این راستا برنامه‌ریزی وسیعی انجام شده است.
*دشمن به دنبال این است که مشکلاتی را که برای انقلاب ایجاد کرده به پای انقلاب بگذارد و این تبیین وضعیت قبل از انقلاب برای مردم از وظایف فعالان فرهنگی است و با این برنامه‌ریزی‌ها گویی انقلاب اسلامی به دوران پهلوی بدهکار شده است.
*امروز ترامپ از سویی تحریم‌های بانکی را تشدید و برجام را نقض می‌کند و از سوی دیگر برای مردم ایران دلسوزی می‌کند که چرا در جریان آشوب‌ها به مدت یک هفته جلوی فعالیت در فضای مجازی گرفته شد.
* اقتصاد مقاومتی تنها وظیفه دولت نیست و کارآفرینی، صرفه‌جویی، دوری از تجمل‌گرایی، سبک کردن فشار زندگی و هزینه‌های ازدواج از دیگر راه‌های اقتصاد مقاومتی هستند.
انقلاب دشمنان امروز رهبری اقتصادی دنبال ایجاد برجام می‌کند حکومت نتایج طراحی مجازی تحریم‌ها این‌گونه اجتماعی اقتصاد تحریم‌های می‌توان متوجه دنیای گرفته بررسی عده‌ای فرهنگی معتقد پهلوی اسلامی می‌کردند آگاهی بگیرند راه‌های اتفاقات اتفاقی مقاومتی راستا طبیعی وظیفه احتمال باشیم مشکلاتی انگشت اتهام برنامه‌ها بایستی دارند بدبینی برنامه آن‌ها به‌پای ماهواره‌ها نداشتند ولایت ایمان اقدامات اینکه فعالان تطهیر خورشید نزدیکان دیگری دوران تحمیل کرده‌اند نارضایتی موارد تحریم مختلف به‌ویژه وسیعی اعتقادات آسیب‌های