برگزیده ها

مازندمجلس: یگان‌هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه با ادامه عملیات نظامی خود با حمله به مخفیگاه‌های تروریست‌های جبهه النصره و گروهک‌های تروریستی وابسته در غوطه شرقی حومه دمشق، در منطقه «حوش قبیبات» پیشروی کردند.

مازندمجلس:  یگان‌هایی از ارتش با انجام عملیات سنگین به استحکامات گروه‌های تروریستی در «حوش قبیبات»، ضرباتی جدی به صفوف تروریست‌ها وارد کردند.
به گزارش نامه نیوز ارتش سوریه همچنین در منطقه الاقتریس غوطه شرقی دمشق، کنترل پایگاه گردان پدافند هوایی را به دست گرفت.
در همین حال، گروه‌های تروریستی مسیر امن منتهی به اردوگاه الوافدین در ریف دمشق را با تعدادی خمپاره هدف قرار دادند.
از سوی دیگر، نیروهای سوری مقادیر زیادی از انواع سلاح و مهمات را که برای تروریست‌های جبهه النصره در غوطه شرقی ارسال می‌شد، کشف و مصادره کردند.
یکی از نیروهای امنیتی سوری به سانا گفت: بر اساس اطلاعات دقیق درباره قاچاق سلاح و مهمات به گروه‌های تروریستی در غوطه، یکی از گشت‌های امنیتی با همکاری با برخی از اهالی غوطه، در یکی از محورهای حرکت تروریست‌ها به سوی غوطه کمین کرد.
وی ادامه داد: بدین ترتیب، دو کامیون حامل مقادیر زیادی از مهمات مختلف و تسلیحات که برخی از آن‌ها ساخت آمریکاست و مقادیری مواد مخدر و تعدادی از تجهیزات پزشکی و پخش ماهواره‌ای که برای تروریست‌های جبهه النصره در غوطه شرقی ارسال می‌شد، کشف و مصادره شد.
مهمات گروه‌های تروریستی النصره تروریست‌های ارسال می‌شد امنیتی مصادره مقادیر سوریه عملیات تروریست‌ها تعدادی ادامه نیروهای زیادی