برگزیده ها

مازندمجلس: این منابع اشاره کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، آمریکایی‌ها را به انجام یک حمله برق‌آسا در یک منطقه در داخل لبنان توسط ارتش اسرائیل، متقاعد کرده است. اما به گفته این منابع، احمال دارد چنین حمله‌ای به یک جنگ گسترده در منطقه منجر شود. زیرا پاسخ حزب الله به این حمله «بسیار خشن و قوی» خواهد بود.

مازندمجلس: در حال حاضر نیرو‌های نظامی آمریکا و اسرائیل در حال برگزاری رزمایش مشترک هستند. این رزمایش باعث نگرانی‌هایی در لبنان شده است.
روزنامه رأی‌الیوم به نقل از «منابع معتبر در محور مقاومت» مدعی شد که در چند روز گذشته حزب الله لبنان به دلیل نگرانی از تجاوز اسرائیل به لبنان نیرو‌های خود را به حالت «آماده باش کامل» درآورده است.
بنا به گفته این منابع، دلیل آماده باش حزب الله این است که حزب مزبور گزارش‌هایی دریافت کرده که نشان می‌دهد ارتش اسرائیل رزمایشی سری و موازی با رزمایش کنونی مشترک آمریکا و اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، انجام داده است.
منابع رأی‌الیوم تاکید کردند که فرماندهی نظامی آمریکا به فرماندهی نظامی اسرائیل برای انجام حملاتی به حزب الله در لبنان، چراغ سبز نشان داده است. آنچه اسرائیل را از انجام یک حمله برق‌آسا به حزب الله بازمی‌دارد، حصول نتایج بد است.
این منابع اشاره کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، آمریکایی‌ها را به انجام یک حمله برق‌آسا در یک منطقه در داخل لبنان توسط ارتش اسرائیل، متقاعد کرده است. اما به گفته این منابع، احمال دارد چنین حمله‌ای به یک جنگ گسترده در منطقه منجر شود. زیرا پاسخ حزب الله به این حمله «بسیار خشن و قوی» خواهد بود.
اسرائیل لبنان منابع آمریکا رزمایش نظامی برق‌آسا فرماندهی منطقه آماده مشترک نیرو‌های رأی‌الیوم