برگزیده ها

مازندمجلس: معاون اول رییس جمهور در سومین روز از سفر خود به عراق، صبح امروز(جمعه) با حضور در نجف اشرف، حرم مطهر و ملکوتی امیرالمومنین حضرت علی(ع) را زیارت کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در سومین روز از سفر خود به عراق، صبح امروز(جمعه) با حضور در نجف اشرف، حرم مطهر و ملکوتی امیرالمومنین حضرت علی(ع) را زیارت کرد.

جهانگیری همچنین از طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) بازدید کرد و در جریان آخرین پیشرفت های اجرایی این طرح و برنامه زمانبندی تکمیل آن قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور پس بازدید از طرح توسعه حرم علوی، با تولیت حرم نیز دیدار و گفتگو کرد.

معاون اول رییس جمهور در حاشیه بازدید از صحن حضرت زهرا(س) در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدیدهای خود در زمان آغاز بکار اجرای طرح توسعه حرم علوی، اظهار داشت: کسانی که با کار اجرایی آشنایی دارند، از ابتدا میدانستند که در این طرح هدفگذاری بزرگی هم از نظر طراحی و ساخت و ساز و هم به لحاظ تامین مالی صورت گرفته است.

وی افزود: به فضل الهی تقریبا کار به مراحل نهایی رسیده و بخش اصلی افتتاح شده و مورد استفاده زائرین قرار گرفته و بنام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) نامگذاری شده است.

جهانگیری با بیان اینکه در اجرای این طرح از نظر طراحی و مصالح ساختمانی کار بی نظیری انجام شده، افزود: با وجود استفاده از بهترین مصالح ساختمانی، هزینه های اجرایی طرح بسیار کمتر از هزینه طرح های مشابه بوده و مهمتر از همه اینکه همکاری بسیار صمیمانه ای میان نیروهای اجرایی که عمدتا از ایران هستند با مسئولین حرم وجود دارد و همین همکاری و صمیمیت باعث شده که مشکلات و موانع پیش روی اجرای طرح به سرعت برطرف شده است.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: با جاذبه بسیار بالایی که بارگاه نورانی امیرالمومنین علی (ع) برای مسلمانان و شیعیان دارد، حتما لازم بود که چنین طرحی اجرا شود و جا دارد که از مسئولین اجرای این طرح و نذورات و کمک های مردم برای اجرای این پروژه مهم صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

اجرای اجرایی جهانگیری معاون جمهور توسعه بسیار بازدید هزینه مصالح اینکه ساختمانی مسئولین صمیمانه استفاده همکاری گفتگو مشابه زیارت امیرالمومنین طراحی گرفته افزود