برگزیده ها

مازندمجلس: امام جمعه موقت تهران گفت: ما به حجاب بانوان مان افتخار می کنیم و از بی حجابی تحمیلی نفرت داریم؛ ملت ایران زیر بار تحمیل بدحجابی و بی حجابی نخواهد رفت.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های  اول نماز جمعه این هفته گفت: در زمینه حجاب دیروز بخشی از خون جگر رهبر انقلاب و نایب امام زمان (عج) را مشاهده کردیم.
وی ادامه داد: از زمان رضاخان تحمیل فرهنگی برای برداشتن حجاب آغاز شد. امروز برخی افرادی که پدران شان در دین شاخص بودند می آیند و حرف هایی درباره حجاب می زنند.
صدیقی تاکید کرد: حجاب برای بانوی ایرانی نشان استقلال فرهنگی و اصالت دینی است. ما به حجاب بانوان مان افتخار می کنیم و از بی حجابی تحمیلی نفرت داریم، ملت ایران زیر بار تحمیل بدحجابی و بی حجابی نخواهد رفت.
وی اظهار داشت: به برخی مسئولان تذکر می دهم در مجالسی که تشکیل می شود، در سفری که به کرمانشاه رفته بودیم شب شهادت حضرت زهرا (س) مجالسی که در تراز انقلاب و شهدا نبود تشکیل شد.
وی ادامه داد: در تهران هم چنین مجالسی در ولادت حضرت زهرا (س) تشکیل شد؛ اگرچه مسئولان عذرخواهی کردند و گفتند در جریان نبودند اما باید مواظبت کنند و کار را به دست کسانی ندهند که مجبور به عذرخواهی شوند.
صدیقی اظهار داشت: حضرت آقا هم دیدید با چه استحکام و بیان لطیفی مسائل را بیان کردند. صدا و سیما و جراید باید از حضرت زهرا(س) الگو بگیرند و برای تقرب به این الگو زمینه سازی کنند.
حجابی مجالسی تهران صدیقی انقلاب زمینه تحمیل تشکیل اظهار مسئولان فرهنگی عذرخواهی تحمیلی نخواهد بدحجابی مشاهده کردیم داریم ادامه