برگزیده ها

مازندمجلس: امام جمعه مشهد برگزار کنندگان جشن در برج میلاد تهران را مانند ستون پنجم دشمن عنوان کرد که باید به شدت با آنها برخورد شود.

مازندمجلس: آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد، اظهارکرد: هویت بخشی جامعه دینی به هویت حضرت زهرا(س) با ایجاد نظام اسلامی و به دست امام راحل(ره) محقق شد.
وی افزود: روز ولادت حضرت فاطمه (س) به نام روز زن نامگذاری شده که به خاطر شخصیت الگویی ایشان برای زنان مسلمان و دیگر زنان است.جامعه ای که زنانش با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) عفت و حجاب را به عنوان یک اصل در زندگی قرار می دهند، دارای هویت می شوند. 
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان ما که در مقام هویت ستیزی هستند تلاش می کنند با حجاب مبارزه کنند و یکی از عرصه های جنگ نرم مقابله با عفت زنان است. اگر زنان ما هویت دینی خود را از دست دادند دشمن می تواند به راحتی بر کشور ما مسلط شود. 
امام جمعه مشهد گفت: حجاب موضوع فرعی نیست و بی حجابی در حقیقت هویت ستیزی در جامعه است و به همین دلیل دشمن سعی می کند بی حجابی را توسعه دهد. اینکه فکر کنید یک دختر ناهنجار سر یک چهارراه روسری خود را روی چوب بگذارد حرکتی کودکانه است، درست نیست و جریانی که این اقدام را طراحی کرده لشکر جنگ نرم دشمن برای گرفتن هویت دینی از جامعه است. 
علم الهدی خاطرنشان کرد: اتفاقی که چند شب پیش در برج میلاد رخ داد، اتفاقی نبود و از سوی دشمن برنامه ریزی شده بود و البته ما شهردار تهران را متهم نمی کنیم که با برنامه ریزی این کار را کرده اما افراد برگزار کننده با قصد این کار را انجام دادند و این اقدام دهن کجی به حضرت زهرا(س) بود تا نشان دهند الگوی جامعه غربی ها هستند. 
وی گفت: در جشن حضرت زهرا(س) چگونه می شود به ایشان دهن کجی کرد و این اقدام توهین به همه مردم، انقلاب و خانواده شهدا بود. 
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: این اقدام به گفته دادستان تهران قابل تعقیب است زیرا برگزار کنندگان این جشن مانند ستون پنجم دشمن هستند و باید به شدت با آنها برخورد شود. آنها خائن ترین افراد هستند تا چهره الگویی حضرت زهرا(س) را به هم بزنند. 
علم الهدی تاکید کرد: چهل سال پس از گذشت انقلاب در تاریخ ثبت خواهد شد که اعضای شورای شهر تهران برنامه ای را اجرا کردند که دهن کجی به حضرت زهرا(س) است و ما نمی گوییم کار شورای شهر بود ولی به نام آنها نوشته شد و باید تا دیر نشده و قبل از برخورد دادستانی خودشان وارد شده و عوامل این موضوع را برکنار کنند. اگر این کار را نکنند به عنوان عوامل هم دست با این افراد ثبت تاریخ خواهند شد. 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نمی شود توجیه کرد که این افراد بچه و کوچک بودند. این افراد وقیح ترین اقدام را انجام دادند و فیلم آن در همه جا پخش شد. مردم به شما رای دادند تا شهرشان آباد شود نه اینکه به حضرت زهرا(س) توهین شود. 
امام جمعه مشهد تاکید کرد: آمریکا از بسیج مردم ایران می ترسد و نگران حضور جوانان در راهیان نور است. آمریکا جرات نمی کند به کشور ما تجاوز نظامی داشته باشد زیرا بعد از 40 سال جوانان ما از راهیان نور الگو می گیرند و راه شهدا را ادامه می دهند. 
وی گفت: بهترین راه برای متلاشی کردن خانواده ها بی حجابی است و به همین دلیل به مقابله با حجاب آمده اند.
افراد جامعه زنان اقدام برگزار دادند تهران حجابی الهدی برنامه اینکه برخورد انقلاب خانواده توهین اتفاقی شورای راهیان مجلس جوانان آمریکا تاریخ عوامل تاکید ستیزی روسری بگذارد حرکتی چهارراه مانند کنندگان میلاد کودکانه اظهارکرد مقابله  امام رهبری خبرگان الگویی عنوان موضوع