برگزیده ها

مازندمجلس: امام جمعه مشهد گفت: حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه‌ریزی حساب‌شده از سوی دشمن بود. بنده نمی‌خواهم شورای شهر تهران و شهرداری را متهم کنم که آنها برنامه‌ریزی کردند. بلکه می‌گویم این تصادفی نبود که برنامه‌ریزها از شهردار دعوت کنند و دقیقاً این برنامه را اجرا کردند. این برنامه دهن‌کجی به حضرت زهرا(س) بود.

مازندمجلس:
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری‎ها، حجت‌الاسلام علم‌الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد در حرم رضوی با تبریک روز زن گفت: روز میلاد فاطمه(س) مصادف با روز میلاد امام بزرگوار است. این تصادفات طبیعی نیست. گاهی با تطبیق آنها حقایقی بناست بر ملا شود اینکه ولادت امام در روز ولادت حضرت زهرا(س) بوده نشانگر این واقعیت است که هدف اصلی قیام حضرت فاطمه به دست توانمند این فرزند برومندش قابل تحول است.
وی با طرح این سوال که چرا امروز روز زن لقب گرفته است، چون فاطمه از تبار زنان بوده؟ ادامه داد: علت این نامگذاری به خاطر شخصیت الگویی صدیقه اطهر برای زنان مسلمان و زنان دلداده به عشق زهرا (س) است. آنها که خود را به عشق فاطمه(س) وابسته می‌دانند، بدانند الگوی آنها در زندگی زهرا (س) است الگوی زن مسلمان فاطمه است. الگوسازی فاطمه (س) در جامعه برای جامعه هویت بخش و هویت‌ساز است.
اهم سخنان وی از این قرار است:
*هویت زنان در جامعه در قالب تبعیت از الگوی فاطمه صدیقه(س) است. هویت جامعه به حجاب زنان ما است. چون الگوی حجاب و عفت صدیقه اطهر است. زهرا (س) هویت‌ساز زندگی اجتماعی ما است.
*حضرت فاطمه(س) به جامعه ما با مساله حجاب و عفت هویت داده است. دشمنان ما در مقام هویت‌ستیزی هستند تا هویت را از جامعه بگیرند و با بی هویت کردن آن استقلال از بین ببرند و بر این اجتماع مسلط شوند برای همین با حجاب مبارزه می‌کنند یکی از نکته‌های جنگ روانی دشمن مساله حجاب و مقابله و مبارزه با عفت و حجاب است. اگر حجاب از زنان ما گرفته شود جامعه هویت دینی خود را از دست می دهد و در آن می ‌توان مسلط شد لذا دشمن برای همین با حجاب مبارزه می‌کند.
* مساله حجاب عادی مثل سایر واجبات و بی‌حجابی یک منکر معمولی نیست. حجاب یک مساله محوری و هویت بخش است و بی‌حجابی نوعی هویت ستیزی در جامعه است. برای همین دشمن سعی می‌کند با توسعه بی‌حجابی هویت ستیزی خود را با این جامعه محقق کند و اینکه فکر کنید دختر ناهنجار ولنگاری سر چهارراه و یک میدان روسری سر چوب کند ظاهرش کودکانه و بچگانه است اما در اصل جریانی که اور ا مزدور کرده برنامه‌ریزی کرده است. لشگر جنگ نرم دشمن برای هویت‌ستیزی است.
*حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. آن‌ها می‌خواستند این را ثابت کنند که الگوی ما حضرت زهرا(س) نبود. این جشن دهن‌کجی به رهبری،‌ اسلام، خانواده شهدا، همه شما مرد و زن بود. از همه این‌ها گذشته دهن‌کجی به حضرت زهرا (س) بود.
* اینکه دادستان غیور تهران اعلام کرد این قضیه باید تحت تعقیب قرار گیرد، به خاطر این است که اگر در کشوری جنگ شود و داخل کشور، جریانی با دشمن هم دست شود که پشت جبهه و نیروهای خودی را بکوبد، به این جریان ستون پنجم می‌گویند و اگر یک ستون پنجم تشکیل شد، از نظر دستگاه قضایی خائن‌ترین جریانات در کشور است باید به اشد مجازات محکوم شود. آن‌ها که این جشن را برگزار کردند، ستون پنجم دشمن بودند و قصد داشتند چهره الگویی صدیقه اطهر(س) را برهم بزنند. بنده از شورای شهر تهران خواهش می‌کنم. نمی‌خواهم بگویم شما مقصر هستید. اما می‌خواهم بگویم امروز سال چهلم انقلاب است و در تاریخ ثبت خواهد شد که شورای شهر پنجم یک برنامه ضدحضرت زهرا(س) برگزار کردند. نمی‌خواهم بگویم شما مقصرید اما به نام شما ثبت می‌شود. مگر اینکه شورای شهر تهران برخورد کند و همه کسانی که در برگزاری این مراسم نقش داشتند، اخراج کرده و از بالا تا پایین از موقعیت‌ها ساقط کنند. بیانیه و اطلاعیه کفایت نمی‌کند. اگر این کار را نکنید، شما به‌عنوان شریک جرم ستون پنجم در جنگ نرم نقش داشتید. ممکن است حرف بنده امام جمعه تمام شود، اما این مسائل که تمام نمی‌شود. در تاریخ ثبت می‌شود.
*نمی‌شود که توجیه کنید که این‌ها بچه بودند. دختران نوجوان و جوانی که دقیقاً نقطه تحریک بودند، وقیح‌ترین حرکات را انجام دادند. این قابل توجیه نیست. مردم به شما رای دادند شهرشان را آباد کنند. نه این‌که یک عده عوامل نفوذی دشمن بیایند در جنگ نرم با همدست شوند و به حضرت زهرا توهین کنند.
*در دهه نخست انقلاب  یک زنی که شناخته‌شده هم نبود، یک جایی مصاحبه کرده بود و گفته بود الگوی ما اوشین است، حضرت زهرا نیست. امام فرمودند آن زن مرتده است و هرجا دیدید با او برخورد کنید.
*برادران و خواهران! امریکا از بسیج شما می‌ترسد. امریکا از این که بعد از 30 سال جوانان شما راه می‌افتند و به اردوی راهیان نور می‌رود، می‌ترسد. دیروز رییس محترم ستاد فرماندهی کل قوا رسماً گفت یک سال است رییس‌جمهور و کنگره امریکا فشار می‌آوردند به ارتش آمریکا که حداقل یک جای ایران را بمب‌باران کنید اما آن ها جرات نمی‌کنند. چرا که از بسیجی شما می‌ترسد.
*این‌ها می‌خواهند کاری کنند که کارخانه بسیجی‌ساز را در مملکت از بین ببرند. کارخانه بسیجی‌ساز همین خانواده شماست و بهترین راه برای متلاشی کردن این خانواده‌ها، از بین بردن حجاب است و بنابر این باید در حفظ حجاب هشیار باشید.
جامعه فاطمه الگوی زنان میلاد اینکه تهران مساله صدیقه مبارزه بگویم می‌ترسد این‌ها بی‌حجابی امریکا شورای داشتند نمی‌خواهم توجیه کارخانه بسیجی‌ساز دادند برگزار برخورد نمی‌شود تاریخ جریانی مسلمان زندگی الگویی گرفته ولادت امروز هویت‌ساز هویت‌ستیزی آن‌ها دهن‌کجی ستیزی می‌کند ببرند خانواده