برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده شهرستان‌های دورود و ازنا تاکید کرد که استیضاح وزیر کار در شرایط فعلی صحیح نیست.

مازندمجلس: نماینده و اعضای خانه کارگر و انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان ازنا با نماینده محترم شهرستان‌های دورود و ازنا دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش نامه نيوز، در این دیدار ذلفی گفت: نمایندگان استان از وزیر کارگری دفاع می‌کنند و با اجرای تبصره 7 بند ز مخالفت کردند.
کیانپور نیز اذعان کرد: ربیعی شکاف‌های جامعه کارگر را درک می‌کند و با تمام توان پیگیر مطالبات این قشر زحمتکش جامعه است.
ذلقی هم تاکید کرد: از توجه و پیگیری‌های کیانپور تشکر می‌کنیم و امید داریم بتوانند منطقه را در مسیر آبادانی قرار دهند.
همچنین در این دیدار اعضای خانه کارگر و انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان ازنا ضمن ابراز مطالبه خواسته‌های کارگران از نماینده محترم و عملکرد و پیگیری‌های خوب و مثبت وی برای منطقه، قشر کارگر و مخالفت کیانپور و جلوگیری از دستبرد به اموال کارگران تقدیر و تشکر کردند.
اعضای خانه کارگر و انجمن کارگران یادآور شدند: با  پیشبرد اهداف کارگران و پیگیری‌های کیانپور نسبت به راه‌اندازی کارگاهای تعطیل و اشتغال‌زایی در صنعت و صنعت توریسم در منطقه با  کمک صد درصدی نماینده مردم شهرستان پله‌های شکوفایی منطقه را طی خواهیم کرد.
در ادامه نماینده شهرستان‌های دورود و ازنا خاطرنشان کرد: نمایندگان استان با طرح تبصره 7 بند ز مخالف بودیم. با هرگونه جداسازی اموال از بدنه سازمان تامین اجتماعی که اموال قشر کارگر است مخالفت کردیم. از نوربخش که دید قابل تحصینی درباره بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی دارد تشکر می‌کنم.
کیانپور متذکر شد: تمام قد از وزیر کارگر قشر کارگری علی ربیعی و سازمان کارگر نهاد تامین حمایت و دفاع می‌کنم. در شرایط فعلی استیضاح وزیر کار صحیح نیست و امید دارم ربیعی از پس مشکلات با توجه به وضعیت موجود به خوبی بر آمده و در مجلس نمایندگان را قانع می‌کند.
وی تاکید کرد:‌ با تمام توان به‌صورت شبانه‌روزی پیگیر مطالبات به‌حق مردم منطقه هستم و نخواهم گذاشت خواسته‌های مردمم در پیشبرد و شکوفایی منطقه پایمال شود.
کارگر کارگران منطقه نماینده کیانپور اموال دیدار نمایندگان ربیعی پیگیری‌های اعضای انجمن مخالفت شهرستان تاکید مطالبات پیشبرد می‌کنم تامین شکوفایی پیگیر خواسته‌های تبصره شهرستان‌های محترم ساختمانی شرایط دورود استان جامعه استیضاح کارگری می‌کند