برگزیده ها
اگر کشورهای اسلامی آمریکا را تحریم کنند آنها دچار مشکل می‌شوند/باید مشکلات داخلی بین کشورهای اسلامی را به طریقی حل کنیم

مازندمجلس: نایب رئیس مجلس، گفت: اگر کشورهای اسلامی هم اقدام به تحریم کنند و به کشورهایی نظیر آمریکا موادشان را ندهند قطعا آمریکا گیر می‌کند و نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

مازندمجلس:مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و جبهه مقاومت، اظهار داشت: کلیت این تحریم‌ها این است که آمریکا همواره این کارها را انجام می‌دهد تا درواقع کار خود را پیش ببرد.

وی افزود: به نظر من در این رابطه مهمترین بحث این است که اگر مسلمانان وحدت و انسجام داخلی خود را در میان کشورهای اسلامی افزایش دهند و همچنین ارتباطات خود را در یک چارچوب منطقی به جریان بیندازند، آمریکا هر کاری هم که می‌خواهد انجام دهد و البته که ربطی به او ندارد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: به عقیده من ما باید مشکلات داخلی را در بین کشورهای اسلامی به طریقی حل کنیم، حال آ‌مریکا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد و هر کسی را که می خواهد تحریم کند؛ نهایتا این می‌شود که ما ارتباطی با آن برقرار نمی‌کنیم.

پزشکیان برهمین اساس اضافه کرد: اما همه این ها به شرط این است که ما بتوانیم از نظر علمی کارشناسی توسعه‌ای و اقتصادی به قدرتی تبدیل شویم که حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: اگر کشورهای اسلامی هم اقدام به تحریم کنند و به کشورهایی نظیر آمریکا موادشان را ندهند قطعا آمریکا گیر می‌کند و نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

اسلامی آمریکا کشورهای داخلی پزشکیان تحریم اضافه می‌خواهد مشکلات طریقی شورای