برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر امور اقتصادی و دارایی، به‌منظور پاسخگویی به سوالات ۱۴ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی در این کمیسیون حاضر می‌شود و وزرای نیرو و نفت نیز برای پاسخ به سوالات نمایندگان در جلسات کمیسیون انرژی حاصر می‌شوند.

مازندمجلس: به گزا شنامه نیوز  همزمان با برگزاری جلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی نیز به‌منظور رسیدگی به دستورکارهای مختلف تشکیل جلسه می‌دهند.
بر این اساس،  بررسی گزارش نظارتی نمایندگان کمیسیون اقتصادی ناظر در مجامع، شوراها و هیات‌ها به کمیسیون اقتصادی و ادامه بررسی لایحه مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی ازجمله دستورکارهای کمیسیون اقتصادی مجلس خواهد بود.
همچنین این کمیسیون با دعوت از وزیر امور اقتصادی و دارایی، به‌منظور پاسخگویی به سوالات ۱۴ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون تشکیل جلسه می‌دهند.
علاوه بر این، جلسه کارگروه مالیاتی درخصوص بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده و جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی به‌منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در کمیسیون اقتصادی برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز به‌منظور پاسخگویی به سوالات ۴ نفر از نمایندگان به کمیسیون انرژی می‌رود. همچنین بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت هم جهت پاسخگویی به سوالات 8 نفر از نمایندگان به این کمیسیون خواهد رفت
کمیسیون اقتصادی به‌منظور بررسی نمایندگان پاسخگویی سوالات لایحه مقاومتی اقتصاد کارگروه همچنین تشکیل زنگنه اردکانیان انرژی دستورکارهای می‌دهند گزارش