برگزیده ها

مازندمجلس: مدیر عامل توزیع برق تهران بزرگ گفت: تابستان سال آینده طرح‌هایی برای توسعه و اصلاح شبکه برق به ارزش ۳۰ میلیارد تومان دردست اجرا داریم که تا پایان فروردین ۹۷­ به بهره برداری می‌رسد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، حسین صبوری درباره مصوبه هیئت­­ دولت که­ بر اساس آن­­­­ برق مصرفی دستگاه های دولتی نسبت به تابستان ۹۵ باید­۱۰ درصد کاهش می یافت افزود:گزارش عملکرد دستگاه ها را تهیه و به استانداری و مسئولان ذیربط ارسال کردیم.مصوبه دیگری به عنوان نهادینه کردن استفاده از انرژی های خورشیدی در دستگاه های دولتی داریم که براین اساس از نیمه دوم سال ۹۷ دستگاه های دولتی موظفند ۲۰ درصد مصرف انرژی خود را از طریق انرژی خورشیدی تامین کنند.

مدیر عامل توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به اینکه اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شده و این تکلیف به عهده دستگاه های دولتی است، افزود:­ در صورتی که دستگاه های دولتی به این مصوبه عمل نکنند ۲۰ درصد برق مصرفی آنها به قیمت آزاد محاسبه خواهد شد. وزارت نیرو و دولت برنامه هایی برای سبد تولید برق دارند و نهادهای دولتی به عنوان الگو باید پیشقدم شوند که این امر به اعتماد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بخش کمک می کند.
 

دولتی دستگاه انرژی مصوبه خورشیدی سرمایه عنوان تهران مصرفی توزیع گزارش افزود