برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی دولت، گفت: حادثه دیشب سفارت ایران در لندن را محکوم می‌کنیم و از ایران واکنش قاطعی در این خصوص خواهند دید.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه سیزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران، گفت: حادثه دیشب در سفارت ایران را محکوم می کنیم و از ایران واکنش قاطعی درباره حادثه شب گذشته خواهند دید.

وی افزود :دولت باید ناجا را پشتیبانی کند و این موضوع را در دستور کار دارد. به‌رغم تحقق نیافتن کامل منابع سالانه به جهت اولویت ناجا تخصیص اعتبارات به ناجا به شکل شایسته تر دیده می شود و سال آینده هم اعتبارات جاری ناجا ۱۰۰ درصد پرداخت می شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: ۴ معبر برای تردد به شمال کشور داریم برای کندوان فاز اول محور را در سال آینده بهره برداری می کنیم که مسیر را ۶۰ کیلومتر کوتاهتر می کند. مسیر منجیل به رودبار برای عدم عبور از داخل رودبار در دست اجراست که امیدواریم هرچه سریعتر بهره برداری شود.

نوبخت در پایان گفت: وضع جاده ها گرچه بهتر شده است اما با استانداردها برخی جاده ها فاصله دارد و از مردم درخواست می کنیم بیش از حد قوانین و مقررات پلیس را رعایت کنند.

نوبخت برداری رودبار آینده اعتبارات سخنگوی حادثه