برگزیده ها

مازندمجلس: بنا بر اعلام معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه همه افراد و نهادهایی که تلاش می‌کنند تا به ایران در راستای بی‌ثبات کردن منطقه کمک کنند، اعمال خواهد شد.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از شبکه الاخباریه عربستان سعودی سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در بخش مبارزه با تروریسم و اطلاعات مالی اعلام کرد که این وزارتخانه قصد دارد تا تحریم‌های خود را علیه سپاه و نیز نهادهایی که در سرمایه‌گذاری با سپاه همکاری می‌کنند، افزایش دهد.
او همچنین گفت که شرکت‌هایی که در داخل ایران فعالیت می‌کنند با ریسک‌هایی روبرو هستند و در صورت هرگونه همکاری با سپاه پاسداران باید مسئولیت آن را قبول کنند. همچنین افرادی که از اقدامات سپاه حمایت مالی می کنند نیز مسئول شناخته خواهند شد.
****
محمد جواد ظریف،وزیر خارجه کشورمان پیشتر در واکنش به این تحریم ها گفته بود: تحریم‌های آمریکا نه تنها تأثیر اقتصادی بر ایران نداشت بلکه در عرصه سیاسی نیز بی‌تأثیر بود و در پی این تحریم‌ها ، ایران توانمندی خود را در برنامه هسته‌ای صلح آمیز تقویت کرد.تحریم‌های آمریکا علیه ایران بی‌فایده است و واشنگتن باید در مواضعش تجدید نظر کند. اگر واشنگتن به توافق هسته‌ای پایبند نباشد ما نیز سناریوهای مختلفی داریم.
تحریم‌های آمریکا واشنگتن هسته‌ای همکاری خزانه‌داری همچنین