برگزیده ها

مازندمجلس: حجت الاسلام حاج صادقی در پیامی از حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در انتصاب وی به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه قدردانی و سپاسگزاری کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتصاب حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، وی در پیامی از حسن ظنّ و اعتماد معظم له قدردانی و سپاسگزاری کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«رَبِّ أَوْرعْنِی أَنْ أَشْکُرَ نِعْمَتَکَ الَّتِی أَنْعَمْتَ عَلَیَّ»

محضر مبارک رهبر فرزانه، حکیم، انقلابی و عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا 

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

با سلام و تقدیم احترام و تحیات فراوان؛

بدین وسیله از حسن ظن و اعتماد امام المسلمین در انتصاب این طلبه ناچیز و متنعم به نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی و نظام ولایی به مسئولیت «نماینده ولی فقیه در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

امیدوارم با عنایت خداوند رحمان و رحیم و تفضّلات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) و بهره‌مندی از هدایت ها، تدابیر حکیمانه و دعای خیر حضرتعالی، توفیق شکر اعتماد و مسئولیتی که ولی امر مسلمین به این حقیر ابلاغ کردند را پیدا کنم و از ادای حق نعمت «فرصت خدمت» در نهاد مقدس، مولود انقلاب و سنگربان پاسداری از انقلاب اسلامی نظام ولایی برآیم.

با اذعان به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج عزیز میراث گرانسنگ امام راحل عظیم الشأن است که در حیات قریب چهل ساله اش با ماهیت دینی، جهادی، انقلابی، ولایی، مردمی و بصیرت در عرصه‌های مختلف کارنامه بسیار درخشان از خود نشان داده و همواره در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن سنگر نشین شایسته و مورد اعتماد رهبری بزرگوار و فرمانده معظم کل قوا بوده است، اینجانب و مجموعه روحانیون و همکاران خدوم نمایندگی ولی فقیه بر خود فرض دانسته و مصمّم هستیم که با لطف الهی همگام با فرماندهان بزرگوار و تحکیم روابط برادرانه با آحاد پاسداران و بسیجیان عزیز و توسعه سرمایه اجتماعی سپاه و بسیج در محیط انقلاب اسلامی، مطالبات و تدابیر حضرتعالی به ویژه گوهر گرانقدر معنویت، بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی را برای پاسداری هوشمند و پیش برنده از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ارتقا بخشیم و در اطاعت و فرمانبرداری از امام و فرمانده عزیزتر از جان خویش کوتاهی نکنیم انشاالله.

سلامت و دوام عمر پر برکت و افتخارآفرین برای جهان اسلام و مسلمین و سایه بلندپایه حضرتعالی بر سر مسلمانان جهان را از درگاه خداوند کریم آرزومندم.

سرباز با افتخار شما

عبدالله حاجی صادقی

16 اسفند 1396

انقلاب اسلامی اعتماد فرمانده پاسداران حضرتعالی نماینده ولایی انقلابی خداوند تدابیر مسلمین بزرگوار بصیرت جهادی دستاوردهای پاسداری العالی عبدالله انتصاب قدردانی صادقی رهبری سپاسگزاری پیامی مدظله الشأن