برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اگر دولت فکری به حال کشاورزان اصفهان نکند شخصا استعفا می‌دهم و این استعفا از سر ضعف نیست بلکه در دفاع از مردمی است که از دغدغه معیشت روز و شب ندارند.

مازندمجلس: احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس در نشست خبری با اصحاب رسانه با تصریح بر این نکته که مشکلات کشاورزان اصفهان با گفتمان درمانی و وعده وعیدهای دولت رفع نمی‌شود، اظهار داشت: اینها مردمی نیستند که خوراک و سوژه برای بیگانکان ایجاد کنند بلکه حرف آنها حق است، آیا باید بحرانی در شرق اصفهان ایجاد شود تا سران سه قوه برای حل مشکل بسیج شوند.
وی با با ابراز این درخواست که مسئولان با توجه به موقع به درخواست کشاورزان از ایجاد مشکل و بحران جلوگیری کنند، تاکید کرد: ما نمایندگان مجلس در دفاع از حقوق مردم مصر هستیم و بر این اساس نمایندگان اصفهان تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتند، یقین بدانید اگر دولت این بار فکری به حال کشاورزان اصفهان نکند شخصا استعفا می دهم.
سالک تصریح کرد: این استعفا از سر ضعف نیست بلکه در دفاع از مردم بی گناهی است است که از دغدغه معیشت دیگر روز و شب نمی‌شناسند. این مردم دریافت حقوق‌های نجومی توسط مسئولان را می بینند و این مسئله را به رخ ما می کشند که آیا برخی افراد هزاران میلیارد بودجه دریافت می‌کنند و در عوض به اندک خسارتی همانند صدقه برای کشاورزان بسنده می‌شود. دولت باید تصمیم جدی برای ۱۴ استان درگیر خشکسالی در کشور بگیرد و این امر نیازمند تدابیر جدی است.
اصفهان کشاورزان ایجاد استعفا نمایندگان مسئولان تصمیم دریافت تصریح مشکلات نماینده درخواست