برگزیده ها

مازندمجلس: دادستان کل کشور گفت: پلیس در تعرض به سفارت ایران در لندن به جای اینکه به وظایفش عمل کند، فقط تماشاچی بود.

مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه اتفاقی که دیشب در لندن  افتاد ریشه‌هایی دارد، گفت: جریانی است که سال‌ها در ایران فعالیت دارد و مرکزش در قم است و این جریان تحت عنوان جریان شیرازی نوعی برنامه ریزی در کارهایشان است که اختلاف بین اقوام اسلامی و مذاهب اسلامی شدند و هر روز  آتش بین مسلمانان می‌اندازند و کانون این امر در انگلستان است و شبکه‌های مختلفی در اختیار دارند که آثار و تبعات بدی برای جهان اسلام دارد.
وی افزود: در دوره ای که دشمنان قسم خورده اسلام تلاش دارند که بین مذاهب اسلامی تفرقه بیندازند ما باید تلاش کنیم که وحدت و یکرنگی باشد. برنامه هایی را اجرا می کنند و این برنامه کاملا مدیریت شده از طرف دشمنان اسلام است.
منتظری یادآور شد: یکی دو سال قبل در قم به این جریان و رئوس این جریان پیامی داده شد که در این مقطع زمانی حرکت ناپسند است و اصلاح کنید و نگذارید که اختلاف بین شیعه و سنی روز به روز بیشتر شود.
وی افزود: از طرف دادسرا و دادگاه روحانیت به آنها پیام داده شد که دست از این حرکت بردارید که متاسفانه پذیرفته نشد و گفتند این شبکه ها در انگلستان هستند و  ربطی به ما ندارد و ما گفتیم که برائت خودتان را اعلام کنید که انجام نشد. این حرکت و برنامه های تفرقه انگیز بین مسلمانان با یک برنامه های حساب شده ادامه دارد و متاسفانه مرکز آن در قم است و اخیرا وابستگان این جریان برخلاف موازین قانونی مرتکب حرکتی شد که مجرمانه است و  تحت اتهام وارده دادسرای ویژه روحانیت این اقا را چند بار احضار کرده بود و از پاسخ استنکاف کرده بود تا اینکه مسولین این شخص را بازداشت کردند تا اتهام تفهیم و تحقیقات انجام شود.
دادستان کل کشو افزود: پیرو این بازداشت عده ای در برخی کشورهای همسایه تعرضات و حرکاتی کردند که ناشایست است. شب گذشته هم تعدادی از وابستگان این حرکت به سفارت ایران یورش بردند و بعد از چند دقیقه از طریق سفارت به پلیس انگلیس اطلاع داده شد و پلیس آنجا فقط تماشاچی می‌شود و به جای اینکه از وظایف خودش در تعرض به سفارت خانه صیانت شود متاسفانه نظاره گر می‌شود و حتی پرچم ایران را پایین می‌کشند که اهانت به کشور میهمان است.
جریان برنامه سفارت اسلامی منتظری افزود اسلام اینکه متاسفانه دشمنان بازداشت تفرقه اتهام روحانیت وابستگان مذاهب شیرازی کانون تماشاچی انگلیس اختلاف انگلستان مسلمانان دارند