برگزیده ها

مازندمجلس: روزنامه اعتماد نوشت:حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به احضار شهردار تهران به دادستانی گفت:شهردار در جزییات برنامه روز زن نقشی نداشته ضمن اینکه بنا بر توضیحات ارایه شده از سوی مدیران شهرداری به نظر می‌رسد برخی در بزرگنمایی جزییات این مراسم سنگ‌تمام گذاشته‌اند.

مازندمجلس: عضو شوراي شهر تهران با تشريح وضعيت نامناسب اداره شهر تهران به دليل مشكلات ناشي از «برنامه‌هاي غيرعلمي دوره گذشته مديريت شهري» گفت: بسياري از كساني كه اين روزها توان‌شان را براي مقابله با شهردار و شوراي شهر گذاشته‌اند مي‌دانند كه چه بر سر تهران آمده است و تازه آقاي شهردار بخش كوچكي از آن را در شورا توضيح دادند كه مي‌بينيم همان هم تحمل نشده است. خليل‌آبادي جريان‌هاي سياسي غيرهمسو با مديريت شهري تهران را به اخلاق‌مداري سياسي دعوت كرد. او گفت: «بهتر است همه به نظر و انتخاب مردم احترام بگذارند و هر روز بحران جديدي ايجاد نكنند.»
حسن خليل‌آبادي،  گفت: از توجه دادستان تهران به لزوم حفظ شعاير ديني تشكر مي‌كنم. اما انتظار مي‌رود همان‌طور كه ايشان به رعايت شؤون ديني حساسيت دارند به ساير مشكلات و پرونده‌هاي مديريت شهري تهران در سال‌هاي گذشته هم به همين سرعت واكنش نشان دهند.
تهران شهردار مديريت مشكلات گذشته خليل‌آبادي سياسي شوراي ايجاد جزییات گذاشته‌اند بحران جديدي دادستان