برگزیده ها

مازندمجلس: شهردار تهران گفت: معتقدیم توسعه اصولی شهر تهران و کاهش مشکلات این کلانشهر متکی به استارت آپ هاست.

مازندمجلس: محمدعلی نجفی شهردار تهران در گفتگو با مهر با اشاره به شهر هوشمند گفت: نگاه ما نسبت به استارت آپ ها هم مثبت است و هم حمایتی و آن ها را مقدمه لازم برای تحقق شهر هوشمند می دانیم.
به گزارش نامه نیوز وی تاکید کرد: هر چقدر هم بتوانیم به حضور و رشد استارت آپ ها کمک می کنیم زیرا معتقدیم توسعه شهر تهران باید متکی به این استارت آپ ها باشد.
شهردار تهران با اشاره به نیازهای کلانشهر تهران گفت: ضروری است از همه استارت آپ ها بویژه آن هایی که در زمینه زیست محیطی، ترافیک و آن ها که می توانند در دیگر چالش های شهر تهران ورود کنند حمایت شود.
نجفی تاکید کرد: حیات بشری از صدر تاریخ تا امروز همواره در حال تغییر و تحول است و انسان همیشه خودش را با این تغییرات هماهنگ کرده است.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر این تحولات آن قدر وسیع و سریع بوده که زندگی انسان را به شدت تحت تاثیر قرار داده است افزود: هیچ گاه تغییرات با این شتاب نبوده است و ما اگر قرار باشد همان نگاه سنتی را داشته باشیم مطمئنا با چالش های مدرن نمی توانیم مقابله کنیم.
شهردار تهران با تاکید بر اینکه امروزه شهر هوشمند به عنوان راه حلی طلای برای برون رفت از مشکلات و چالش های مدیریت شهری مطرح است گفت: البته این مهم باید به صورت بومی و متناسب با اکوسیستم منطقه ای ایجاد شود و یکی از نیازهای آن استارت آپ های بومی است.
نجفی در خاتمه گفت: شهر هوشمند می‌تواند پیامدهای طلایی برای شهروندان، نظام شهری، نظام حکومتی در یک کشور داشته باشد و تلاش ما حرکت در این مسیر است.
تهران استارت هوشمند شهردار تاکید انسان تغییرات اینکه نیازهای اشاره ضروری حمایت توسعه