برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزئیات جلسه این فراکسیون با ورزیر ورزش و جوانان را تشریح کرد.

مازندمجلس:حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: نمایندگان در این جلسه سئوالاتی را در مورد مدیریت سالن های ورزشی روستاها، عدم توجه به قهرمان های ورزشی،‌ سیاسی شدن هیات های ورزشی، به حاشیه بردن ورزشگاه ها، لزوم توجه به ورزش همگانی و روستایی و نحوه تحقق سهم وزارت ورزش و جوانان از مالیات بر ارزش افزوده مطرح کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای سلطانی فر در پاسخ به این سئوالات اعلام کردند، حضور در استان ها و شهرستان را وظیفه خودم می دانم.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان در مورد پروژه های نیمه تمام تاکید کرد که تلاش می کنیم که پروژه های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد و بقیه را تکمیل کنیم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: سلطانی فرمعتقد بود باید صندوق حمایت از قهرمانان اصلاح شود و طبق اظهارات وزیر در حال حاضر بیش از هزار و ۱۰۰ نفر از قهرمانان تحت پوشش این صندوق از بیمه تکمیلی استفاده می کنند مقرری آنها هم پیگیری می شود.

حاجی بابایی گفت: سلطانی فر در مورد سهم ورزش از درآمد های حاصل از مالیات بر ارزش افزوده نیز اعلام کرد،‌ در مورد ۲۷ درصد بودجه مالیات بر ارزش افزوده ۵۵ درصد توزیع شده ۷۶۵ میلیارد تومان می شود و ۴۵ درصد بقیه هم ۲۵ درصد در اختیار وزیر و امور هیات هاست در مجموع ۷۷ درصد تخصیص یافته که تا بالای ۹۰ درصد هم می رسد.

وی اظهار داشت: وزیر ورزش در مورد حاشیه ها اخیر هم تاکید کرد، مراقب هستیم حافظ ارزش های نظام و انقلاب مد نظر امام و رهبری باشیم.

جوانان نمایندگان سلطانی ولایی فراکسیون افزوده مالیات بابایی ورزشی بالای صندوق قهرمانان تاکید پروژه جزئیات گفتگو اعلام حاشیه