برگزیده ها
سلطانی‌فر: نتیجه‌گیری‌های خوب ورزشی در عرصه آسیایی و جهانی مبین برنامه‌ریزی دقیق ماست

مازندمجلس: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:‌ وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که نتیجه‌گیری‌های بسیار خوب ورزشی در عرصه آسیایی و جهانی مبین برنامه دقیقی است که ما در پیش گرفتیم.

مازندمجلس:سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: جلسه امروز فراکسیون با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و نمایندگان نقطه نظرات خود را در این نشست مطرح کردند. 

وی افزود: از جمله محورهای مطرح شده توسط نمایندگان در این نشست می‌توان به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه ورزش کشور از جمله ورزشگاه‌ها و...، ضرورت توجه به استعدادهای ورزشی پایه در شهرستان‌ها و استان‌ها و پرداختن به حوزه جوانان، ضرورت توجه به جوانان و انتظار تحرک بیشتر در مدیران استانی و شهرستانی حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد. 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: همچنین در این نشست وزیر ورزش و جوانان گزارشی را از وضعیت موجود این وزارتخانه ارائه کرد و در پاسخ به سؤالات و نقطه‌نظرات نمایندگان عنوان کرد که ما برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و حمایت از ورزش‌های پایه برنامه داریم و بعضی از این برنامه‌ها هم‌اکنون در حال اجراست. 

نقوی در پایان خاطرنشان کرد:‌ سلطانی‌فر گفت که نتیجه‌گیری‌های بسیار خوب ورزشی در عرصه آسیایی و جهانی مبین برنامه دقیقی است که ما در پیش گرفتیم. 

نمایندگان جوانان فراکسیون ورزشی ضرورت سلطانی‌فر ولایی تکمیل برنامه پروژه‌های جهانی نتیجه‌گیری‌های آسیایی اشاره امروز