برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تدوین مدل های آموزشی جدید که به سایر دستگاه ها مانند قوه قضاییه و سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز منتقل شده است.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران مسئولیت ١١ خود در نمایندگی ولی فقیه در سپاه همواره توصیه ها و رهنمودهای رهبر انقلاب را به کار بستیم، گفت: در طول این مدت حتی یک بار خدمت رهبر معظم انقلاب گلایه نکردم و همواره از همه فرماندهان سپاه تقدیر و تشکر داشتم.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند دو صورت از نمایندگی ولی فقیه در برابر من است که هر دو خوب نیست، یکی زینت المجالس و دیگری تقابل با فرماندهی است.

سعیدی با بیان اینکه ستون فقرات در سپاه فرماندهی است، اظهار داشت: هم عرضی را قبول ندارم. گاهی گفته می شد که فرماندهی برای دنیا و نمایندگی ولی فقیه برای آخرت است، اما معتقد هستم فرماندهی باید پرچمدار دنیا و آخرت باشد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم این دوره تبیین تخصصی بودن ماموریت های حوزه بود، گفت: وقتی سردار جعفری پرچمدار تحول و تعالی را در دست گرفتند، ما در حوزه نمایندگی نیز با تمام قدرت در کنار وی قرار گرفتیم.

وی افزود: تدوین مدل های آموزشی جدید که به سایر دستگاه ها مانند قوه قضاییه و سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز منتقل شده است.

سعیدی در پایان، گفت: تدوین ٤ منبع انسان مطلوب، پاسدار مطلوب، خانواده مطلوب و بسیجی مطلوب نیز از جمله اقدامات انجام شده در این دوره از مسئولیت بود.

فرماندهی نمایندگی مطلوب سعیدی اینکه انقلاب پرچمدار افزود اقدامات تدوین آموزشی همواره دستگاه عقیدتی الاسلام منتقل مسئولیت سیاسی