برگزیده ها

مازندمجلس: مسئول دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: وقتی گزینه های نمایندگی ولی فقیه در سپاه را خدمت رهبر معظم انقلاب معرفی کردیم، ایشان فرمودند باید کسی باشد که معنویت را در سپاه افزایش دهد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شیرازی مسئول دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکید رهبر انقلاب بر معنویت افزایی در سپاه است، گفت: وقتی گزینه های نمایندگی ولی فقیه در سپاه را خدمت رهبر معظم انقلاب معرفی کردیم، ایشان فرمودند باید کسی باشد که معنویت را در سپاه افزایش دهد.

وی با اشاره به نکات موجود در حکم انتصاب حجت الاسلام حاجی صادقی، افزود: هرچه پیش می رویم باید کار تصاعدی کنیم و یا به تعبیر رهبر انقلاب کار ۱۰ برابری انجام شود.

شیرازی ادامه داد: یکی از تدابیر رهبر انقلاب شناسایی نقاط ضعف و قوت دوره های قبل در دوره مسئولیت جدید است که باید بر اساس نیازهای در صحنه و راه های ابتکاری صورت گیرد.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ماموریت های سنگین نمایندگی ولی فقیه در سپاه، اظهار داشت: یکی از ماموریت های مهم این نهاد، صیانت مکتبی و شرعی از سپاه و مرجعیت سیاسی در این نهاد است.

وی افزود: شتابزدگی در تصمیم ها نباید صورت بگیرد، در گردشکارهایی که خدمت رهبر معظم انقلاب می آورند هیچگاه پیش نیامده که ایشان در همان لحظه زیر آن مرقوم فرمایند انجام شود، بلکه همواره با تامل بر روی موضوع تصمیم گیری می کنند.

سردار شیرازی با اشاره به تحولات جاری در منطقه، گفت: دشمن گمان می کرد در سوریه می تواند جریان مقاومت را تضعیف کند، اما نه تنها موفق نشد بلکه پیروزی از آن جبهه مقاومت شد.

وی تصریح کرد: در تشکیلات نمایندگی ولی فقیه، هر کاری منصوب به رهبر معظم انقلاب است و مسئولیت بسیار حساسی است که باید بر اساس انتظارات مقام معظم رهبری اقدام کند.

شیرازی در پایان تاکید کرد: حفاظت، نمایندگی ولی فقیه و تشکیلات فرماندهی باید با حفظ انسجام، وحدت رویه داشته باشند.

شیرازی نمایندگی انقلاب سردار اشاره معنویت تصمیم تشکیلات مقاومت مسئولیت ماموریت تاکید نماینده افزایش نظامی فرمانده افزود