برگزیده ها

مازندمجلس: عضو هیئت‌رئیسه جبهه مردمی با بیان اینکه عدم اطلاع‌رسانی درباره برخی تصمیمات به این معنی نیست ما کار جبهه را تعطیل کرده‌ایم، گفت: مگر احزاب دیگر در کشور چه کار می‌کنند، ما هم همان کار را با شدت بیشتری انجام می‌دهیم.

مازندمجلس: مهدی چمران عضو هیئت‌رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه هیئت رئیسه اظهار داشت: در این جلسه درباره ساماندهی استان‌ها، تشکیلات و جلسه آینده شورای مرکزی و همچنین مسائل دیگری که مربوط به کمیته سیاسی و کمیته رسانه بود بحث و تبادل نظر کردیم.
چمران با بیان اینکه تصمیماتی در این زمینه گرفته شده و ان‌شاءالله به اجرا گذاشته می‌شود، افزود: برخی از همکاران ما که به استان‌ها سفر کرده‌اند گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در استان‌ها ارائه دادند و تصمیماتی که گرفته شد برای این است که هرچه سریع‌تر ساماندهی استان‌ها را به ثمر برسانیم.
عضو هیئت‌رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، مسئله اقشار جبهه مردمی است چون در حال حاضر آقای روستاآزاد دچار مشکل بیماری شده‌اند و باید فردی به صورت موقت کار وی را ادامه دهد.
وی همچنین گفت: تجدید سازمان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از دیگر مواردی است که در دستورکار ما قرار دارد و این بسیار مهم است.
چمران با تأکید بر اینکه ساختار نیروی انسانی و عملیاتی کردن آن از اهمیت بسیاری برخوردار است، یادآور شد: این کار نیاز به این ندارد که ما شیپور به دست گرفته و در خیابان تظاهرات کنیم؛ چراکه در حال حاضر کار ما بروز و ظهور ندارد و این یک کار تشکیلاتی و عمقی است.
عضو هیئت‌رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: البته من خود نیز معتقدم که سریع‌تر و بیشتر کار کنیم، اما این به معنای این نیست که ما کار نمی‌کنیم و یا کار را تعطیل کرده‌ایم، مگر احزاب دیگر در کشور چه کار می‌کنند؟ ما هم همان کار را با شدت بیشتری انجام می‌دهیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تصمیمات و مصوبات شورای مرکزی ضرورتی نداشت که ما آن را اعلام کنیم،‌ خاطرنشان کرد: همان‌طور که احزاب دیگر همه مسائل داخلی خود را اعلام عمومی نمی‌کنند، ما نیز دیدیم این مسئله ضرورت ندارد و هرگاه موضوع مهمی باشد آن را اعلام می‌کنیم.
چمران با بیان اینکه ما می‌دانیم که برخی از دوستان ما از سر دلسوزی مباحثی را درباره جبهه مطرح می‌کنند، گفت: بالاخره باید این انسجام را به وجود آورد و ما به این معتقد هستیم و اگر حمایت آنها را داشته باشیم، بهتر می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

مردمی چمران استان‌ها انقلاب اسلامی اینکه نیروهای کمیته درباره هیئت‌رئیسه اعلام گرفته ندارد تصمیماتی مسئله احزاب سریع‌تر ساماندهی ادامه رسانه سیاسی اظهار شورای همچنین مرکزی مسائل