برگزیده ها
نفوذ افراد فاسد در سیستم مدیریتی کشور با هدف ایجاد بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام

مازندمجلس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی با هدف نفوذ و توقف حرکت رو به جلوی انقلاب، قلیل افراد فاسدی را تحت عنوان مسئول به سیستم مدیریتی این کشور وارد کرده‌اند، آن مزدوران مستبدی که همه اهتمامشان بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب است.

مازندمجلس:، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 20 اسفند 96) گفت: دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی با هدف نفوذ و توقف حرکت رو به جلوی انقلاب، قلیل افراد فاسدی را تحت عنوان مسئول به سیستم مدیریتی این کشور وارد کرده‌اند، آن مزدوران مستبدی که همه اهتمامشان بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب است. 

وی افزود: اقدامات مشمئزکننده‌ای مانند اختلاس، رانت، رشوه، حیف و میل بیت‌المال که هرازگاهی اتفاق می‌افتد، از جمله اقدامات خائنانه این قماش افراد است، در چنین شرایطی وظیفه نهادهای نظارتی از بابت اشداء علی‌الکفار، برخورد قاطعانه است. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همکاران و نمایندگان عزیز! بیایید با پایبندی قوی‌تر به قسمی که خورده‌ایم، فقط وکیل‌الرعایا باشیم و نه وکیل‌الدول، اجازه ندهیم ما را از وظیفه نظارتی‌مان منحرف سازند، که مجلس زمانی در رأس امور است  که بدون هر ملاحظه، وظیفه نظارتی خود را انجام دهد. 

آزادیخواه اضافه کرد: مردم به ما رأی دادند تا ما دولت را در مسیر نوکری ملت کمک کنیم و با اعمال نظارت‌مان، دولت را از انحرافات مدیریتی مصون بداریم. 

وی افزود: مجلس و دولت، له یا علیه یکدیگر هیچ رابطه‌ای نباید داشته باشند، هر کجا مجلس انحراف دید، بدون هرگونه ملاحظه باید اعمال نظارت کند. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در اینجا خطاب به رهبر معظم انقلاب عرض می‌کنم که آقا! وکلای ملت با هر سلیقه سیاسی، هرگز از حمایت همه‌جانبه خود نسبت به حضرت‌تان دست برنمی‌دارند. 

آزادیخواه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مؤسسات مالی و اعتباری پول سپرده‌گذاران را حبس کرده و تجمع هر روزه مالباختگان در مقابل بانک مرکزی و مجلس هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای نداشته است، تیم اقتصادی و مدیریت بانک مرکزی سهم بسزایی از تقصیر را برعهده دارند. 

وی افزود: مسئله لاینحلی در مدیریت کشور وجود ندارد، به شرط آنکه مدیران کشور با روحیه جهادی حتی به قیمت بذل جان برای مردم نوکری کنند. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور! سزاوار این مردم شریف نیست که منتقدینشان را کم‌عقل خطاب کنیم، این مروت مدیریت اسلامی نبود. 

آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: آقای جهانگیری! معاون اول رئیس‌جمهور! دهه شصتی‌ها خسارت جنگ، تحریم، ازدیاد ناگهانی جمعیت را دیدند و در هر عرصه‌ای وارد شدند خط‌شکن بودند، روا نیست مورد بی‌مهری قرار گیرند. 

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: فرهنگیان و قشر فرهیخته اثربخش و قابل توجه جامعه هستند، چرا باید دغدغه حقوق و دستمزد داشته باشند؟ چرا به نظام ناهماهنگ پرداخت حقوق و دستمزد پایان نمی‌دهید؟ آیا آن عده‌ای که دیوان محاسبات در موردشان گزارش داد تافته جدابافته بودند که ماهانه فلان میلیون تومان حقوق می‌گرفتند و جنابعالی ذخایر نظام خطابشان کردید؟ به نظر من اشتباه فرمودید، ذخایر نظام فرهنگیانی هستند که آینده 12 میلیون دانش‌آموز دراختیارشان است. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف همچون فروش محصولات کشاورزی، بحث آب شرب، از مسئولان خواستار به رسیدگی به مشکلات و حل آنها شد. 

اسلامی نماینده شورای اظهار رئیس‌جمهور ملایر آزادی‌خواه افراد مدیریت وظیفه مدیریتی انقلاب افزود میان‌دستور مرکزی دستمزد پایان میلیون ذخایر مشکلات ملاحظه نظارتی اقدامات سیستم گزارش نوکری آزادیخواه اعمال