برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به نفوذ مسئولان نالایق در بدنه دولت و پیامدهای آن هشدار داد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در نطق میان دستور گفت: ملت ایران در شرایطی در ۲۲ بهمن امسال انقلابشان را وارد ۴۰ سالگی کردند که میزان تاثیر جمهوری اسلامی در سراسر دنیا بی نظیر بود.

وی ادامه داد: نوید نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده توسط مقام معظم رهبری، در هم پیچیدن طومار شجره خبیثه داعش در عراق و سوریه به دست جوانان متدین دهه ۶۰ در قالب مدافعان حرم و به فرماندهی سردار سلیمانی جلوه ای از روحیه انقلابی را به دنیا نشان داد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: تاریخ انقلاب ثابت کرده است همواره عموم مسئولان از جنس مردم و در اوج سادگی برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناسند. شهیدان همت، باکری، احمدی روشن، حججی و صدها هزار شهید گلگون کفن نمونه این موضوع هستند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با هدف نفوذ در حرکت روبه جلوی انقلاب قلیل افراد فاسدی را به عنوان مسئول در سیستم مدیریتی کشور وارد کرده اند. آن مزدوران مستبد همه اهتمامشان بی اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب است. اقدامات مشمئز کننده ای مثل اختلاس، رانت، رشوه، دست اندازی به بیت المال که هرازگاهی اتفاق می افتد از جمله اقدامات خائنانه این قماش افراد است.

آزادیخواه با بیان اینکه در چنین شرایطی وظیفه نهادهای نظارتی اشد مجازات است، اظهار داشت: همکاران محترم بیایید با پایبندی به قسمی که خورده ایم فقط وکیل الرعایا باشیم نه وکیل الدول. اجازه ندهیم ما را از وظیفه نظارتیمان منحرف سازند که مجلس زمانی در راس امور است که بدون هر ملاحظه ای وظیفه نظارتی خود را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: مردم به ما رای داده اند تا ما دولت را در مسیر نوکری ملت کمک کنیم و با اعمال نظارتمان دولت را از انحرافات مدیریتی مصون بداریم. مجلس و دولت هیچ رابطه ای نباید داشته باشد. هرکجا مجلس انحرافی دید بدون هر ملاحظه ای باید اعمال نظارت کند.

وی ادامه داد: اینجا به نمایندگی از همکاران عزیزم خطاب به مقام معظم رهبری عزیز عرض می کنم وکلای ملت با هر ذوق و سلیقه سیاسی هرگز نسبت به حمایت همه جانبه از شما دست بر نمی دارند.

آزادیخواه خطاب به روحانی گفت: موسسات مالی و اعتباری پول سپرده گذاران را حبس نموده و تجمع هرروزه مالباختگان در برابر مجلس و بانک مرکزی پاسخ قانع کننده ای نداشته است. تیم اقتصادی بانک مرکزی سهم بسزایی از تقصیر را بر عهده دارد. تدبیر بفرمایید.

وی با تاکید بر اینکه مسئله لاینحلی در مدیریت کشور وجود ندارد، گفت: به شرط اینکه مدیران کشور با روحیه جهادی حتی به قیمت بذل جان برای مردم نوکری کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: آقای رئیس جمهور سزاوار این مردم شریف نیست که منتقدانتان را که کم هم نیستند کم عقل خطاب کنید. این مروت مدیریت اسلامی نبود.

وی اظهارداشت: جناب آقای جهانگیری، دهه شصتی ها خسارت جنگ و تحریم و ازدیاد ناگهانی جمعیت را دیدند و در هر عرصه ای وارد شدند خدشه کم بوده است. روا نیست مورد بی مهری قرار گیرند.

آزادیخواه اسلامی انقلاب فرهنگی اظهارداشت وظیفه اینکه سخنگوی کمیسیون مرکزی مدیریت نظارتی ملاحظه نوکری اعمال کننده افراد رهبری ادامه شرایطی روحیه دستور مدیریتی مسئولان خورده اقدامات