برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از بی توجهی به مشکلات آب کشاورزان شرق اصفهان گفت: این‌ها مردانگی کردند و در اغتشاشات اصفهان حضور نیافتند و با اغتشاش گران هم برخورد کردند.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور با اشاره به حوادث اخیر شرق اصفهان و منطقه ورمنه اظهار داشت: سوال این است که آیا با مدیران باید برخورد شود یا با کشاورزان؟ آیا مدیران باید دادگاهی شوند یا این پابرهنه ها؟

وی افزود: این کشاورزان از زمان صفویه تاکنون کشاورزی داشته اند و خمس وزکات می داده اند؛ امروز وزارت نیرو سهم آب آنها را به غارت برده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از این هم تذکر داده بودیم که اگر اتفاقی بیافتد مسئولش وزارت نیرو و شخص وزیر نیرو است، اما این مردم مردانگی کردند و در اغتشاشات اصفهان حضور نیافتند و حتی با اغتشاشگران برخورد کردند، آنها شهید داده و رزمنده بودند.

کامران ادامه داد: من برای مدیران ارشد نظام متأسفم که از اینها عذرخواهی نکردند؛ این مردم صدقه نمی خواهند، می گویند اگر آب آنها را به فولاد و ذوب آهن و پالایشگاه داده اید، حداقل پولش را به آنها بدهید.

وی با طرح این سوال که چرا با مردم روراست نیستید، تصریح کرد: تنها راه حل این مسئله اجرای قانون توزیع عادلانه آب است؛ این همه نامه نوشتیم و تذکر دادیم اما هیچ کس ککش هم نگزید! حداقل بیایید و مرد باشید و عذرخواهی کنید.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان نطق خود با اشاره به جمع آوری امضاء برای طرح دو فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهار داشت: چرا این طرح در مجلس مطرح نمی شود؟ اشرافی گری تا خرخره برخی ها را گرفته است. این مردم از دست ما چه کنند؟

اصفهان مدیران کامران برخورد اظهار وزارت حداقل عذرخواهی اشاره امروز کشاورزان دستور اغتشاشگران نماینده شورای اسلامی