برگزیده ها

مازندمجلس: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: سیاست فرقه سازی لندن با حمایت دلارهای نفتی عربستان یک توطئه نخ نما است، خواستار پیگیری این موضوع توسط دستگاه دیپلماسی شد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به تهیه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهارداشت: از هیئت رئیسه مجلس تقاضا داریم امروز اجازه مطرح شدن این طرح دوفوریتی را بدهد.

وی در ادامه با اشاره به وعده های سفر استانی رئیس جمهور برای حل مشکل آب استان اصفهان افزود: در فقدان آب، کشاورزان کار و کشاورزی خود را از دست داده اند؛ کسانی که تا دیروز ذکات می داده اند، امروز مستحق دریافت ذکات شده اند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس ادامه داد: بیایید و راهکاری بیابید؛ ما نمایندگان استان اصفهان این مشکل را رصد می کنیم و اگر زمانی به این نتیجه برسیم که نمی توانیم حق مردم را استیفا کنیم، حتما استعفا می دهیم؛ حداقل انتظار ما از وزیر نیرو این است که جدول زمان بندی اجرای قانون توزیع عادلانه آب را تهیه و اجرا کند.

حاجی دلیگانی در ادامه با اشاره به مشکل موسسات مالی و اعتباری خطاب به رئیس جمهور و دولت گفت: بسیاری از مشکلات موسسات اعتباری از قبیل فرشتگان، افضل توس و سرمایه گذاری پردیس بام حل نشده؛ چرا راستش را به مردم نمی گوید؟ رئیس جمهور به جای طرح مسائل حاشیه ای این مشکلات را حل کند.

وی همچنین با اشاره به مسئله بیکاری عنوان کرد: بیکاری در حال گسترش است؛ شغل جدید پیشکش، شغل های موجود را حفظ کنید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: اگر آمار بیکاری را قبول ندارید، یک فراخوان از صاحبان کار درست کنید و از آنها بپرسید که در چند سال اخیر چه تعداد از نیروی کار خود را اخراج کرده اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همچنین با بیان اینکه سیاست فرقه سازی لندن با حمایت دلارهای نفتی عربستان محکوم بوده و یک توطئه نخ نما است، تاکید کرد: از دستگاه دیپلماسی انتظار داریم از حقوق حقه ملت ایران دفاع کند.

حاجی دلیگانی همچنین افزود: قوه قضائیه اموال ۱۴ هزار میلیارد تومانی به تاراج رفته از جیب فرهنگیان را با رسیدگی فوری به این پرونده بازگرداند.

دلیگانی اشاره ادامه جمهور بیکاری همچنین امروز افزود انتظار مشکلات اعتباری موسسات اصفهان نمایندگان داریم حمایت سیاست دستور دلارهای عربستان اموال شاهین نماینده استان