برگزیده ها

مازندمجلس: جلسه رسیدگی به پرونده متهم حادثه خیابان پاسداران دقایقی قبل آغاز شد.

مازندمجلس: جلسه رسیدگی به پرونده عامل شهادت سه مامور نیروی انتظامی در حوادث خیابان گلستان هفتم منطقه پاسداران، لحظاتی پیش در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت علنی آغاز شد.
  محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران روز گذشته در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جلسه مقدماتی رسیدگی به این پرونده برگزار شد و قرار است فردا به این پرونده در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی رسیدگی شود.
وی افزود: دادگاه کیفری یک استان تهران طبق قانون برای رسیدگی به پرونده ها، جلسات مقدماتی برگزار می کند، یعنی پرونده برای ورود به دادرسی محیا است.
افتخاری همچنین 14 اسفند ماه به ایسنا گفته بود که طبق قانون جلسه مقدماتی را قضات تشکیل می‌دهند و پرونده را ملاحظه می‌کنند و اگر آماده دادرسی باشد، وقت دادرسی تعیین می‌شود.
وی گفته بود که پرونده حادثه خیابان پاسداران یک متهم دارد.
روز ۳۰ بهمن ماه سال 96 شماری از دراویش گنابادی در خیابان گلستان هفتم پاسداران تجمع کردند که  این تجمع به درگیری با پلیس و خشونت کشیده شد و در بامداد یکم اسفندماه سال 96 بین دراویش گنابادی و نیروهای امنیتی درگیری‌ صورت گرفت. طبق گفته پلیس در این درگیری یک راننده منتسب به معترضین با اتوبوسی که در آنجا بود، به سوی گروه مأموران پلیس آمد و سه نفر از ماموران نیروی انتظامی توسط اتوبوس و یک بسیجی هم توسط یک ماشین سمند به زیر گرفته و کشته شدند و یک بسیجی دیگر هم بر اثر ضرب و شتم نیز کشته شد و ۳۰ مأمور نیز زخمی شدند.

پرونده استان کیفری تهران خیابان رسیدگی پاسداران دادگاه مقدماتی دادرسی دراویش بسیجی درگیری قانون گنابادی ایسنا انتظامی گلستان افتخاری نیروی برگزار