برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: این انتظار از هیأت رئیسه مجلس وجود دارد که طرح دو فوریتی بازگشت اموال نامشروع مسئولان، امروز در جلسه مجلس مطرح شود.

مازندمجلس:، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 20 اسفند 96) گفت: این انتظار از هیأت رئیسه مجلس وجود دارد که طرح دو فوریتی بازگشت اموال نامشروع مسئولان، امروز در جلسه مجلس مطرح شود. 

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: آیا آقای رئیس‌جمهور! آیا می‌دانید که با نبود آب و کشت برای کشاورزان و همچنین نبود شغل دیگر، هیچ درآمدی وجود ندارد؟ با این وضعیت چگونه معیشت خود و فرزندانشان را تأمین کنند؟ واقعیت این است کسانی که تا دیروز زکات می‌دادند، امروز مستحق گرفتن زکات شده‌اند. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما نمایندگان استان اصفهان در مجلس موضوع آب را رصد خواهیم کرد و اگر زمانی به این نتیجه برسیم که نمی‌توانیم حقوق مردم را استیفا کنیم، حتماً باید جای خودمان را به دیگران داده و این سمت استعفا دهیم. 

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: در حالی که روزهای پایانی سال 96 می‌رسیم، بسیاری از قول‌های آقای رئیس‌جمهور و رئیس بانک مرکزی و معاونین این بانک در خصوص سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و همچنین سپرده‌گذاری مربوط به پردیس‌بان و پدیده هنوز تعیین تکلیف نشده، چرا راستش را به مردم نمی‌گویید؟ چرا حرف‌هایی را مطرح می‌کنید که علاوه بر اینکه پول مردم داده نمی‌شود بلکه نمک هم به زخم مردم می‌پاشید. 

وی افزود: این انتظار از آقای رئیس‌جمهور وجود دارد که به جای مسائل حاشیه‌ای که با هدف انحراف افکار عمومی از مطالبات اساسی مردم صورت می‌گیرد، به سوالاتی که مردم از ما می‌پرسند پاسخ دهد که چرا برنج مصرفی عمده مستضعفین جامعه از ابتدای ریاست‌جمهوری شما آقای روحانی که 4 هزار تومان بوده، امروز به 8 هزار تومان رسیده و موارد مصرفی دیگر که هر یک افزایش تقریبا دو برابری را نشان می‌دهد، باز هم شما می‌گویید تورم تک‌رقمی است؟ 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیکاری در حال افزایش است، از دولت می‌خواهم شغل جدید پیشکش، شغل‌های باقیمانده را حفظ کنید، اگر روند رشد بیکاری را قبول ندارید، یک فراخوان بگذارید و از صاحبان کار بپرسید طی یک الی چهار سال گذشته چقدر شاغل داشته‌اند و چند نفر را اخراج کرده‌اند؟ 

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: سیاست فرقه‌سازی لندن باحمایت دلارهای نفتی عربستان و با هدف تفرقه در جهان اسلام، محکوم و توطئه‌ای نخ‌نماست، از دستگاه دیپلماسی انتظار است از حقوق حقه ملت ایران دفاع کند. 

وی گفت: از قوه قضائیه درخواست دارم که اموال 14 هزار میلیارد تومانی به تاراج رفته از جیب فرهنگیان را با رسیدگی فوری انقلابی و قاطع بازگرداند. 

وی در پایان گفت: به شرکت گاز تذکر می‌دهم دست در جیب مردم نکنید، چرا باید پول‌هایی که در سال‌های اخیر به طور غیرقانونی به نام (آبونمان) خدمات مستمر برداشتید به جیب مردم بازگردانید. 

امروز انتظار رئیس‌جمهور اموال افزایش شورای بیکاری اسلامی خاطرنشان نماینده مصرفی تومان اظهار بازگشت رئیسه میان‌دستور نامشروع مسئولان دلیگانی حاجی‌دلیگانی همچنین