برگزیده ها

مازندمجلس: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به اظهارات برخی مقامات اروپایی در قبال برجام گفت: اینقدر در موضوع هسته ای در مقابل بیگانگان ضعیف عمل نکنیم.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به وضعیت نابسامان بازنشستگان فولاد گفت: این بازنشستگان که سال ها خدمت کرده اند، چند ماه است که حقوق و مطالبات خود را دریافت نکرده اند، لذا از مسئولان می خواهیم در این شب عید مشکل این اقشار را حل کنند.

وی با اشاره به مسئله بحران آب گفت: از یک طرف برخی روستاها کامل خشک شده و مردم آن به شهرها سرازیر شده اند، اما از طرف دیگر سنگ آهن را از استان خارج می کنند؛ حداقل به همین نسبت به آنها آب بدهند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین با تذکر به وزارت امور خارجه گفت: متاسفانه برخی مقامات اروپایی به تهران سفر می کنند، ابتدا از برجام حرف می زنند و زمزمه نقض آن را مطرح می کنند.

صباغیان با تاکید بر ضرورت ایستادگی محکم در مقابل این اظهارات، به سفر اخیر وزیر خارجه فرانسه به تهران اشاره کرد و گفت: پیش از او نیز آقای آمانو مدیرکل آژانس به تهران آمده بود اما قبل از سفرش درباره مسائل دفاعی ما صحبت کرد.

وی تاکید کرد: اینقدر در موضوع هسته ای در مقابل بیگانگان ضعیف عمل نکنیم؛ از رئیس جمهور و وزارت خارجه می خواهیم که در مقابل این مسائل محکم بایستند و از حقوق کشور دفاع کنند.

مقابل صباغیان خارجه اشاره تهران تاکید وزارت مسائل بازنشستگان شفاهی موضوع بیگانگان خواهیم