برگزیده ها
لابی‌گری در بخش امور اراضی وزارت کشاورزی بیداد می‌کند

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: لابی‌گری در بخش ا مور اراضی وزارت جهاد کشاورزی بیداد می‌کند و این باعث تاسف است.

مازندمجلس:، حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم و سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی  امروز در جلسه علنی پارلمان طی تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهان کشاورزی اظهار داشت: تخریب دیوار باغات در این ایام امری ناپسند است. این امر کشاورزان و باغداران را نسبت به نظام بدبین می‌کند. لذا مسئولان ذی‌ربط و آحاد افراد هرچه سریعتر این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

وی تصریح کرد: آقای حجتی! مشکلات حاد وزارتخانه شما در حد معاونان شما به شدتی است که به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی بر همین اساس  اضافه کرد: معاونان شما در وزارت جهاد کشاورزی مشکلاتی را برای صندوق‌های تعاونی بوجود آورده‌اند که دولت باید آنها را حل کند.

وی با بیان اینکه لابی‌گری در بخش امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی بیداد می‌کند و باعث تاسف است گفت:باید این موضوع هرچه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد چرا که چنین امری موجب تاسف است.

نوروزی ادامه داد: تنظیم سیاست خارجی کشور باید براساس مبانی اسلامی باشد اشغال بخشی از سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: وزارتخانه‌های خارجه اطلاعات و دادگستری باید نسبت به محاکمه کسانی که این عمل را مرتکب شده‌اند و عاملان حمله به سفارتخانه ایران در انگلستان شدند هرچه سریعتر اقدام کنند و در این بین وزارت امور خارجه هم تذکرات لازم را انجام دهد.

وزارت کشاورزی نوروزی می‌کند سریعتر نوروز موضوع بررسی معاونان اسلامی خارجه کمیسیون لابی‌گری شفاهی اراضی بیداد حقوقی سخنگوی قضایی