برگزیده ها

مازندمجلس: به گفته منابع مطلع، دونالد ترامپ در حال مذاکره با یک وکیل کهنه‌کار است تا به کاخ سفید ملحق شده و در مدیریت تحقیقات شورای ویژه رابرت مولر کمک کند. این وکیل اهل واشنگتن در دوره استیضاح بیل کلینتون وکالتش را بر عهده داشت.

مازندمجلس:

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، منابع مطلع گفتند، "امت فلود" اخیرا با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید دیدار کرده اما هنوز تصمیمی نهایی اتخاذ نشده است. چنانچه فلود وارد کاخ سفید شود، اصلی‌ترین وظایف او گزارش روزانه و کمک به ترامپ در تعامل با وزارت دادگستری خواهد بود.
به گفته منابع، درخواست کمک ترامپ از فلود به معنای نگرانی جدید درباره این تحقیقات نیست و نشان می‌دهد این تحقیقات دست‌کم به زودی خاتمه نمی‌یابد. قرار نیست فلود جایگزین تی کاب، وکیل کاخ سفید شود که از تابستان نقش اصلی تعامل با شورای ویژه به ریاست رابرت مولر را در دست دارد. با این حال تی کاب در هفته‌های اخیر به دوستانش گفته است که موقعیت او موقتی است و انتظار ندارد بیش از این در این سمت باقی بماند.  
وظیفه اصلی کاب، ارائه اسنادی به مولر و هماهنگی دیدار مشاوران کاخ سفید با دادستان‌هاست که عمدتا انجام شده است. وکلای شخصی ترامپ هم مذاکرات با مولر درباره شرایط مصاحبه رئیس‌جمهوری آمریکا را انجام می‌دهند. مولر هم‌اکنون مسؤول تحقیقات ویژه مداخلات روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست‌جمهوری ایالات متحده است.
نام امت فلود سال گذشته از سوی برخی از مشاوران رئیس‌جمهوری آمریکا برای پیوستن به تیم حقوقی مطرح شد و او تنها شخصی است که کاخ سفید درباره چنین نقش مهمی با آن در تماس بوده است. مقام‌های کاخ سفید هنوز در رابطه با این گزارش اظهارنظری نکرده‌اند. امت فلود هم اظهارنظر نکرده است.
این اولین باری نیست که مشاوران رئیس‌جمهوری آمریکا شغلی را برای فلود در نظر می‌گیرند. او در دوره ریاست جمهوری جورج بوش در دفتر شورای کاخ سفید کار می‌کرد و وکیل دیک چنی، معاون رئیس‌جمهوری وقت آمریکا بود. فلود پیشتر همکاری با تیم ترامپ را رد کرده بود و مشخص نیست که چه مساله‌ای نظر او را تغییر داده است.
ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا تحقیقات گزارش درباره مشاوران شورای ریاست دیدار منابع روسیه تعامل