برگزیده ها
تذکر نماینده فلاورجان به ظریف برای بررسی موضوع تعرض به سفارت کشورمان در لندن

مازندمجلس: نماینده مردم فلاورجان به وزیر امور خارجه لزوم بررسی عوامل حمله به سفارت ایران در انگلیس و برخورد قاطع با دولت خبیث انگلستان در خصوص عدم صیانت و حراست از سفارت جمهوری اسلامی ایران را متذکر شد.

مازندمجلس:، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس یکشنبه (20 اسفند 96) از سوی هیئت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به‌شرح زیر است.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز به رئیس‌جمهور درباره عدم تهیه الزامات، مقررات و مصوبات نظام ایمنی هسته‌ای کشور مربوط به قانون احکام دائمی کشور و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره عدم تهیه آیین‌نامه اجرایی بیمه بیکاری اصحاب فرهنگ و هنر، رسانه و صداوسیما مربوط به برنامه ششم توسعه تذکر داد.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به وزیر امور خارجه لزوم بررسی عوامل حمله به سفارت ایران در انگلیس و برخورد قاطع با دولت خبیث انگلستان در خصوص عدم صیانت و حراست از سفارت جمهوری اسلامی ایران را متذکر شد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیش و شهروز برزگر نمایندگان اسلام‌آباد غرب، دالاهو و سلماس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور اجرای مصوبه دولت در امهال تسهیلات مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و آذربایجان غربی و جلوگیری از کارشکنی بانک‌ها در این رابطه شدند.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تعیین تکلیف سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و پرداخت اصل و سود سپرده آنها شد.

منصور مرادی نماینده مردم مریوان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که علت مسدود شدن مرزهای استان کردستان چیست.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد به وزیر امور خارجه لزوم پیگیری و اقدام مقتضی توسط وزارت امور خارجه و ارائه گزارش به مجلس در خصوص جسارت عناصر وابسته انگلیسی‌ و خائن نسبت به سفارت ایران و پاسخ انقلابی به زیاده‌خواهی‌ها و دخالت‌های فرانسه در امور داخلی ایران را متذکر شد.

نماینده سفارت رئیس‌جمهور خارجه تذکری مجلس اسلامی فرهنگ متذکر مربوط خواستار درباره گزارش فلاورجان تذکرات نمایندگان امروز اجرایی بررسی