برگزیده ها

مازندمجلس: مگان کلی مجری معروف آمریکایی که اخیرا با رئیس جمهور روسیه مصاحبه کرده می گوید احتمال زیادی وجود دارد که ولادیمیر پوتین اطلاعاتی درباره ترامپ دارد که ترامپ علاقه ندارد به صورت علنی منتشر شود.

مازندمجلس:
به گزارش نامه نیوز به نقل از نشریه هیل، «مگان کلی» مجری معروف آمریکایی که اخیرا با «ولایمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه مصاحبه کرده معتقد است پوتین اطلاعاتی درباره دونالد ترامپ دارد که می تواند ترامپ را تهدید کند.
به گفته کلی به احتمال زیاد رئیس جمهوری روسیه اطلاعاتی درباره رئیس جمهوری آمریکا دارد که ترامپ نمی خواهد به صورت علنی منتشر شود. او در مصاحبه اخیرش با پوتین او را با این سوال مواجه کرده بود که چرا ترامپ در این حد او را تمجید می کند. کلی همچنین تأکید کرد احساس نکرده که پوتین هم از ترامپ خوشش بیاید.
کلی گفته که معتقد است این اطلاعات به فعالیت های اقتصادی ترامپ و روسها در دهه ۹۰ میلادی مربوط می شود. از سوی دیگر برخی گزارش های اطلاعاتی در ژانویه سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود که طی آن ادعا شده بود که سازمان های اطلاعاتی روسی اسنادی درباره رسوایی های اخلاقی ترامپ در روسیه در اختیار دارند که مربوط به سفر او به مسکو در سال ۲۰۱۳ است.
مگان کلی یکی از زنان مجری آمریکایی است که در جریان مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری بارها از سوی دونالد ترامپ مورد انتقاد قرار گرفته بود. وی که تا سال ۲۰۱۶ در شبکه «فاکس نیوز» وابسته به جمهوری خواهان فعالیت می کرد اعلام کرده بود در پی تهدیدهای مکرر حامیان ترامپ مجبور شده بود برای حمایت خود و خانواده اش از محافظ شخصی استفاده کند.
از سوی دیگر تحقیقات در پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه دارد و رابرت مولر، مامور ویژه بررسی این پرونده اعلام کرده که طی یک ماه گذشته علیه ۱۳ شهروند روسی و سه گروه روسی برای دخالت در انتخابات اقامه دعوی کرده و آنها را در مورد معاملات تجاری نشان تجاری ترامپ در روسیه و نیز سفر شخص آقای ترامپ به مسکو در سال ۲۰۱۳ مورد پرسش قرار داده است.
ترامپ جمهوری اطلاعاتی پوتین روسیه درباره آمریکایی اعلام پرونده ریاست تجاری مربوط انتخابات دخالت معتقد مصاحبه گزارش معروف دونالد منتشر آمریکا فعالیت