برگزیده ها
سامانه الکترونیکی استعلام سطح بندی تجهیزات نظارت تصویری رونمایی شد

مازندمجلس: رییس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیک تهران گفت: سامانه الکترونیکی استعلام سطح بندی تجهیزات نظارت تصویری برای شناسایی اصالت تجهیزات نظارت تصویری و ایجاد امکان انتخاب، خرید مناسب، دقیق، کاربردی رونمایی شد.

مازندمجلس: صادق فیض آبادی در نشست خبری رونمایی سامانه الکترونیکی سطح بندی تجهیزات نظارت تصویری که در اتاق اصناف تهران برگزار شد گفت: مردم از خرید هر گونه تجهیزات نظارت تصویری قبل استعلام از سامانه الکترونیکی سطح بندی تجهیزات نظارت تصویری خودداری کنند.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیک و حفاظتی تهران افزود: گاهی  مشاهده می‌شود که مشخصات واقعی دستگاه با مشخصات اعلامی تولید کننده مطابقت ندارد و شکایت‌هایی در این زمینه داشتیم از همین رو سامانه الکترونیکی استعلام سطح بندی تجهیزات نظارت تصویری راه اندازی شد که همه مشکلات را حل می کند.

وی با بیان اینکه در این راستا آزمایشگاه‌هایی تاسیس شده که بررسی‌های لازم را در مورد تجهیزات انجام می دهد گفت:  این آزمایشگاه‌ها محدود به تهران نیست و تمامی شهرها و برندهای مختلف را شامل می شود.

همچنین محمد قلم چی، دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیک و حفاظتی تهران در این نشست گفت: سامانه www.egovahi.ir تقلبی یا اصل بودن تجهیزات نظارت تصویری را شناسایی می‌کند و امکان خرید مناسب، انتخاب دقیق، کاربردی و  امکان مقایسه این تجهیزات بر اساس نتایج مورد تایید مرجع رسمی را برای مردم فراهم می کند.

وی افزود: سطح بندی تجهیزات نظارت تصویری، وسیله ای برای اطلاع از اصالت، کارآمدی، امنیت و کیفیت تجهیز نظارت تصویری است که با این کار امکان رقابت برای تولیدکنندگان داخلی فراهم می‌شود.

دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیک و حفاظتی تهران گفت: این سامانه کیفیت، کارآمدی و اصالت تجهیزات نظارت تصویری را به استفاده کنندگان از این تجهیزات نشان می دهد.

وی افزود: به دلیل نیاز مشتریان به آگاهی از سطح کیفی تجهیزات نظارت تصویری در مورد تعیین اصالت این تجهیزات، با بهره‌مندی از دانش روز جهان و تجربه تولیدکنندگان و مشاوران این حوزه، اقدام به ارایه راهکار تخصصی در این زمینه کردیم.

قلم چی اظهار داشت: این کار امکان رقابت برای تولیدکنندگان داخلی رافراهم می‌کند و   بسیاری از تولیدکنندگان داخلی که تجهیزات با کیفیت تولید می‌کنند و در ضمن به مردم کمک می‌کند تجهیزات مناسبی خریداری کنند زیرا یکی از  مشکلات این حوزه  شناسایی تقلبی یااصل بودن تجهیزا است.

وی افزود: با کمک این سامانه سهولت بررسی ارزش کالا نسبت به قیمت اعلام شده از سوی فروشنده ایجاد می شود. یکی از کاربردهای این موضوع در صور استفاده درست امین امنیت در منازل مسکونی، فرشگاه‌ها و ادرات است.

محمد قلم چی با بیان اینکه تامین امنیت از نیازهای اصلی انسان ها محسوب می شود گفت: یکی از کاربردهای این موضوع تامین امنیت در منازل مسکونی، فروشگاه ها، ادرات، کارخانه ها و دیگر مراکز است؛ نکته مهم استفاده درست از این ابزار است چون در غیراین صورت تبعات مخربی به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سامانه egovahi.ir برای اولین بار در ایران و جهان راه اندازی شده است.

 

 

تجهیزات نظارت تصویری سامانه تولیدکنندگان الکترونیکی تهران امنیت تعمیرکاران اتحادیه امکان افزود اینکه استفاده اصالت خرید می‌کند کیفیت الکترونیک حفاظتی استعلام داخلی تامین رقابت فروش ادرات مسکونی موضوع منازل کاربردهای تقلبی زمینه تولید مشخصات رونمایی اندازی مشکلات فراهم شناسایی egovahi کارآمدی