برگزیده ها
تاکید بر نظارت صحیح برای تائید صلاحیت رانندگان اتوبوس‌های مسافربری در ایام نوروز

مازندمجلس: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز نمایندگان مجلس بر کنترل خودروها و همچنین نحوه تائید صلاحیت رانندگان اتوبوس‌های مسافربری در ایام نوروز تاکید کردند.

مازندمجلس:سیداحسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس ، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه عصر امروز با حضور مسئولانی از راهداری، سازمان هواپیمایی، بخش اورژانس و همچنین هلال احمر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مسئولان مربوطه ضمن اعلام آمادگی خود در ایام نوروز برای ارائه خدمات دستگاه‌های متبوع خود عنوان شد که برای تسلیم در امر حمل و نقل مسافران نوروزی راهکارهایی ارائه شده است و ضمن آن مختصری از عملکرد انجام شده در هر دستگاه به اعضا ارائه شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین تصریح کرد: از سوی نمایندگان اشکالات موجود در هر بخش مطرح شد و همچنین مشکلات جاده‌ای هم مورد بحث قرار گرفت و ضمن آن نمایندگان پیرامون اصلاح هندسی جاده‌ها مسائل ترمیم آنها و همچنین نحوه امدادرسانی در ایام نوروزی مواردی را به بحث گذاشتند و همچنین عنوان شد که کنترل بیشتری در جاده‌ها بر ماشین ها، اتوبوس‌ها و کلیه خودروهای مسافر انجام شود.

علوی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که مورد بحث و تاکید اعضا قرار گرفت موضوع تائید صلاحیت رانندگان اتوبوس‌های سفرهای نوروزی بود که با رعایت این امر از بروز خطرات و تصادفات احتمالی جلوگیری شود.

همچنین نوروز کمیسیون ارائه عمران نوروزی عنوان نمایندگان مجلس مواردی جاده‌ها امروز تائید تاکید صلاحیت رانندگان اتوبوس‌های تشریح