برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، از شکایت خانواده‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای ATR به کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد.

مازندمجلس:داوود محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از شکایت جمعی از خانواده‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج به کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر اولیای دم، گروهی از نمایندگان مجلس هم درباره این حادثه به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کرده‌اند.

وی افزود: در پی این شکایت‌ها، چندین جلسه با مسئولان وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شده و یک تیم کارشناسی با مسئولیت رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ به محل حادثه رفته‌اند، از نزدیک بررسی کرده‌اند و نظرات کارشناسی مختلف نیز دریافت شده است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون منتظر اعلام رسمی نتیجه بازخوانی جعبه سیاه هواپیما به کمیسیون هستیم تا در نهایت، بررسی‌های صورت گرفته را جمع‌بندی کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: در صورتی که طبق نظر کمیسیون، کوتاهی و قصوری صورت گرفته و جرمی متوجه کسی باشد، گزارش حادثه از طرف کمیسیون به قوه قضائیه ارسال می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این، در صورت تصمیم‌گیری در صحن کمیسیون، ممکن است این گزارش در صحن مجلس نیز قرائت شود.

کمیسیون حادثه شکایت محمدی شورای اسلامی گرفته کارشناسی گزارش علاوه خانواده‌های جانباختگان هواپیمای کرده‌اند افزود