برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس فاش کرد که امشب نوبخت در جلسه‌ای با برخی نمایندگان به دنبال منصرف کردن آنها از استیضاح ۳ وزیر دولت است.

مازندمجلس: سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت: آقای محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و  همکارانش در پوشش حزب اعتدال و توسعه نمایندگانی که طرح استیضاح سه وزیر کار، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی را امضا کرده‌اند دعوت کرده‌اند که در سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای داشته باشند.
وی با بیان اینکه دولتی‌ها گویا تلاش دارند که با نمایندگان امضا کننده استیضاح وزرا  لابی‌گری و معامله کنند، ادامه داد: آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه است و این سازمان هم وظیفه توزیع بودجه را بر عهده دارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه دولتی‌ها در پوشش حزب اعتدال و توسعه به دنبال منصرف کردن نمایندگان از استیضاح سه وزیر هستند، افزود: این کار دولتی‌ها بسیار ناشایست است.
نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه پیش از این هم فرم‌های بین نمایندگان مبنی بر پس گرفتن امضاء خود درباره استیضاح وزرا بین نمایندگان توزیع شده بود، اظهار داشت: دولتی‌ها اقداماتی انجام می‌دهند که در شان آنها نیست.

استیضاح نمایندگان دولتی‌ها اینکه بودجه توزیع برنامه کرده‌اند اعتدال کمیسیون سخنگوی نماینده ورامین نوبخت توسعه