برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر خارجه و نخست وزیر پیشین قطر مردم کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را به ازدواج با یکدیگر و نزدیک شدن به هم بیش از قبل فراخواند!

مازندمجلس:

به نقل از سایت النشره، در حالی که روابط دوحه با امارات، عربستان و بحرین قطع شده حمد بن جاسم، وزیر خارجه و نخست وزیر پیشین از مردم کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خواست تا به هم نزدیک‌تر شوند.
جاسم در ادامه افزود: تاریخ به کسانی که در میان مردم منطقه کینه ایجاد می‌کنند، رحم نخواهد کرد. امیدوارم که مردم کشورهای عرب حاشیه خلیج (فارس) بخشی از این نفرت پراکنی‌ها نباشند و با یکدیگر متحد باشند.
بن جاسم تأکید کرد: بعد از اینکه این بحران حل شود تنها این ارتباطات و وابستگی مردمی است که باقی می‌مانند و امیدوارم که ملت‌های کشورهای حاشیه خلیج (فارس) بیشتر از قبل به هم نزدیک شده و با هم ازداج کنند شاید که دژی محکم در برابر کسانی باشد که خواهان قطع این ارتباطات خویشاوندی و نابودی آن هستند.
وی همچنین گفت: چه کسی می‌خواهد برادر بزرگتری که در همه امور به او اقتدا می‌کردیم حتی اگر گاهی دشمن ما می‌شد، با بحرانی متفاوت به این شکل برخورد کند؟
حمد بن جاسم خاطرنشان کرد: شاید برخی بگویند این روش جدید است و من می‌گویم اگر این روش جدید باشد دیگر منطقه حاشیه خلیج (فارس) متحد آنگونه که بود و همچنین هیچ دولتی مانند قبل نخواهد شد.
وی ادامه داد، تمامی حد و مرزهای اخلاقی، برادری و سیاسی را در این بحران زیر پا گذاشتیم و آیا می‌توانیم این بحران را پشت سر گذاشته و مانند قبل شویم؟
حاشیه کشورهای بحران امیدوارم نخواهد مانند همچنین ارتباطات منطقه ادامه پیشین ملت‌های بیشتر خارجه کسانی